Åsmund@ATi Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan noen som står bak testing av skjermkort utale seg om når den testen av 6800U kommer eller? PCGAMING, har jo testa kortet, men hvor vart det av den lekre testen som hw.no skulle gjøre da? NÅ vil jeg ha noen svar om den testen, der er jo månder siden dere fikk kortet! har en vis mistanke om at dere har klart og vrake det da men jeg skal ikke si no mer på det punktet! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 begynner å bli passelig lenge siden de fikk kortet til testing ja. Bryr ikke meg så mye om denne testen nå men vil vite hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 De har sikkert herpa det. haha, ikke utenkelig det nei Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det var noe feil med kortet, hw.no har informert om dette i en post. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) eller klokka det til det kansje ga seg.... feil på kortet åssen da...det er jo sant at det er mange folk som har hatt det kortet da, mange som sikkert er klåfingrete vettu! Endret 6. juni 2004 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå