Toar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor kan jeg få kjøpt DVD+r 2.4X plater?Det er jo nesten ingen som har de platene? er det noen som har en butikk som selger disse, som ikke er alt for dyre. Vet at itbutikken har det, men der kommer det jo 100 kr i frakt. Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Kjøp 4 x plater da menneske, og brenn dem som 2.4x de er jo så vanlige at de antagelig er billigere i tillegg Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, enig. For hvis det er bakoverkompatibilitet du tenker på, så er ikke det noe problem. Det funker akkurat som med CD'er. Lenke til kommentar
Toar Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Nei nei. Har en sånn sykt idiotisk brenner i en bærbar(HP compaq 7000) pc. Sony DVD+RW DW-p50A. Har ringt HP support, og de sier at jeg MÅ ha 2.4X plater. klarer ikke brenne med andre. Har testa å brenne med 4x . funker ikke. Så jeg trenger fortsatt en plass å kjøpe 2.4x plater. Noen som vet om en plass der de selger MASSE DVD plaster??? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=26038 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ah.... Det er det verste jeg har hørt. Må ha 2.4x plater. Jeg hadde krabba på veggene. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 www.brenner.no ...... anbefales på det sterkeste når det kommer til DVDR media. Lenke til kommentar
Toar Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, men de platene var ikkje 2,4x . de må vere 2.4x Lenke til kommentar
Toar Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Takk. www.brenner.no fungerte hadde de 2.4x plater til vanlig pris. Nydelig! Jeg krabber jo på veggene! Lenke til kommentar
Toar Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hva er mest vanlig dvd-r eller dvd+r?? Lenke til kommentar
svarteF Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva er mest vanlig dvd-r eller dvd+r?? Kjøp minus plater, de er mest kompatible når det kommer til dvdspillere/spillemaskiner. + og - er nok ganske bra likestillt i dag når det kommer til bruk av disse. Mvh svarteF Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva er mest vanlig dvd-r eller dvd+r?? Kjøp minus plater, de er mest kompatible når det kommer til dvdspillere/spillemaskiner. + og - er nok ganske bra likestillt i dag når det kommer til bruk av disse. Mvh svarteF Tja....med mindre dvd spilleren er gammel støtter den dvd+r også. Jeg vil vel si at dvd+r er tryggere å kjøpe, da det er mange "drittplater" i minus formatet. Tenker da på blant annet Vanguard og Princo (som ikke produserer dvd+r). Uansett om du kjøper dvd-/+r bør du sjekke produsenten først. Det ER store kvalitetsforskjeller, men for 2,4x plater er markedet begrenset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå