G2Petter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Når jeg presenterer meg sier jeg at jeg er fra Ålesund, selv om det er noen år siden jeg har bodd der nå. Dialekta henger i alle fall igjen, og jeg er der ganske ofte. (Til en Ålesunder ville jeg vel sagt at jeg var fra Vika, Spjelkavika ja.) Der har jeg slekt! Mamma er fra Vegsundet, hence my etternavn: Vegsund. Ergo er jeg halvt sunnmøring. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Når jeg presenterer meg sier jeg at jeg er fra Ålesund, selv om det er noen år siden jeg har bodd der nå. Dialekta henger i alle fall igjen, og jeg er der ganske ofte. (Til en Ålesunder ville jeg vel sagt at jeg var fra Vika, Spjelkavika ja.) Der har jeg slekt! Mamma er fra Vegsundet, hence my etternavn: Vegsund. Ergo er jeg halvt sunnmøring. Vegsund er bare råning. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ARGH! Gjett om mamma blir glad når jeg forteller det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Snålt å snakke om hometown på hw.no Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har tilbrakt utallige timer med drage på Tuneset som liten. :-) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 skriveleif Haltan. Det skrives Tueneset Det er Volsdalsberga som er den store tingen av berger her. Prinsen er en kloakk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Voldsdalsberga er bra nok det, bare synd at den forp*lte campingplassen forsøpler hele skiten. Bra fiske av og til, dog. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Prinsen er udugelig, Volstalsberga til nød, Emblemsanda er bra, men jeg pleier å bade på bogneset. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 BWOAHA, jeg har bodd på Prinsen Camping i nesten en uke da vi var på feire sammen med en annen familie. Ikke så verst sted, egentlig, men så var vi ikke så mye på selve campinga. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prinsen er udugelig, Volstalsberga til nød, Emblemsanda er bra, men jeg pleier å bade på bogneset. Bogneset er ihverfall dårlig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Takke meg til berga nedafor huset vårt Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Voldsdalsberga lite med øyinger her da Vigra-power Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Takke meg til berga nedafor huset vårt Flisnes. 2 minutter før emblemsanden @Nidhogg: Jeg har slekt og venner på Vigra da om ikke annet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Emblemssanden er fin, langt inn for en som bor ovenfor taxien. Lenke til kommentar
Håkky Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) türkleif Endret 26. desember 2004 av Håkky Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) @Nidhogg: Jeg har slekt og venner på Vigra da om ikke annet. å hvem da? kanskje jeg vet hvem det er. hvis du ikke vil si det her, så send meg en pm Endret 26. desember 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vigra og de øyene er døden i vassbøtta. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 bump! jeg er fra sunnmøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå