KimNK Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 /me skal til Sunnmøre til helga. Teller det? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 litt morro det her, jeg snakker dialekt og skriver perfekt (yeah, right, you wish.. ) bokmål, uten så mye som en time med bokmålsopplæring fra skolen Samme her, jeg også kunne perfekt bokmål før jeg begynte å lære det på skolen. Alt takket være Donald! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er i allefall sønn av en Sunnmøring! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 rart med det der, bor under en time unna (inkl ferje) Ivar Aasens hjembygd, Nynorskens far, og jeg greier ikke å få meg til å skrive annet enn bokmål. man skulle nesten tro at jeg fikk nok inflytelse fra lokalmiljøet og lærerene mine under oppveksten til å greie å få meg til å skrive sånn noenlunde ok nynorsk men den gang ei.. jeje.. får skylde på Donald og Mikke Mus for mine dårlige skriftlige nynorskkunnskaper Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er fra Hatlane, Ålesund. Bor nå på Blindheim. 78-modell. Kjekt om folk tar med alder. Kanskje noen gamle kjente her på forumet? Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Blir dårlig med treff, men er født og delvis (5 år) oppvokst i Sykkylven (18 år om 1 mnd). Trivelig med ferje *mimre* Endret 2. desember 2004 av Ausat Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ålesund sentrum. Jeg smører ikke når jeg sier at Ålesund er en av Norges peneste byer. Men masse bossfolk her. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ålesund sentrum. Jeg smører ikke når jeg sier at Ålesund er en av Norges peneste byer. Men masse bossfolk her. Ålesund er pen indeed Bod på Hellandshamn (i nærheten av Brattvågen) selv... Masse bossfolk? er jo noe, men vil ikke si at det er mye Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Å her kom en larsnesing til! (Sjøl om ej studera i Bergen for tida). Må vel vere fleire larsnesinga her på forumet? Kar dokke e hen? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Masse bossfolk? er jo noe, men vil ikke si at det er mye Spørs hva man legger i bossfolk. Er endel idioter her, men det er det vel over alt. Og narkisene og alkisene er jo hyggelig, inviterer meg på gratis pils til og med Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bor i Ørsta.. men kommer fra bergen, så jeg er ingen "arisk" sunmøring Rimelig sikkert det ja. Den ariske rase er fra India og omegn. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Rimelig sikkert det ja. Den ariske rase er fra India og omegn. Hu? Trodde ariere var slike Hitler villa ha..? Høye, blonde og med blå øyne.. Rimelig motsatt av indere? Ikke skyt meg om jeg tar feil da, jeg tar feil en gang iblant som alle andre Synes bare å huske at det var noe sånt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Masse bossfolk? er jo noe, men vil ikke si at det er mye Spørs hva man legger i bossfolk. Er endel idioter her, men det er det vel over alt. Og narkisene og alkisene er jo hyggelig, inviterer meg på gratis pils til og med Bossfolk: idioter som skal være kule med de slappe bicepsene sine. Barnslige ungdommer opp mot alderen 18. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Masse bossfolk? er jo noe, men vil ikke si at det er mye Spørs hva man legger i bossfolk. Er endel idioter her, men det er det vel over alt. Og narkisene og alkisene er jo hyggelig, inviterer meg på gratis pils til og med Bossfolk: idioter som skal være kule med de slappe bicepsene sine. Barnslige ungdommer opp mot alderen 18. Har du vært på miller's en lørdagskveld så ser du at "bossfolka" gjerne er godt over 18. de fleste er faktisk over 20 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bestefadern er derfra.... så jeg er vel en kvart ca. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jaudå. Farmora mi er eigentleg ifrå Ørsta. Pent der om sommeren, men foretrekker å holde meg hjemme. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Å her kom en larsnesing til! (Sjøl om ej studera i Bergen for tida). Må vel vere fleire larsnesinga her på forumet? Kar dokke e hen? Larsnes hehe. Er tydeligvis litt sunmøringar her og tydeligvis mange sunnmøringar som ikkje bur på sunnmøre meir og etterlate seg halvt og kvart sunnmøringar over heile landet. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jaudå. Farmora mi er eigentleg ifrå Ørsta. Pent der om sommeren, men foretrekker å holde meg hjemme. Personleg tykkjer eg at Ørsta er råstygt. Altfor uryddig der. Kom til Vartdal, Noregs lisje sjarm-bygd 2 mil nord for Ørsta. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Masse bossfolk? er jo noe, men vil ikke si at det er mye Spørs hva man legger i bossfolk. Er endel idioter her, men det er det vel over alt. Og narkisene og alkisene er jo hyggelig, inviterer meg på gratis pils til og med Bossfolk: idioter som skal være kule med de slappe bicepsene sine. Barnslige ungdommer opp mot alderen 18. Har du vært på miller's en lørdagskveld så ser du at "bossfolka" gjerne er godt over 18. de fleste er faktisk over 20 Snakker vi om uteliv burde Millers vært bomba. Da har vi tøffe 21 åringer som prøver seg på 15-16 år gamle jenter. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Å her kom en larsnesing til! (Sjøl om ej studera i Bergen for tida). Må vel vere fleire larsnesinga her på forumet? Kar dokke e hen? Larsnes hehe. Er tydeligvis litt sunmøringar her og tydeligvis mange sunnmøringar som ikkje bur på sunnmøre meir og etterlate seg halvt og kvart sunnmøringar over heile landet. Ja de e tryggast å holde sej heime slik at vi unngår spredning av halv og kvart-møringa.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå