Earendil Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Anyways, noen som prøver å ta etter oss organiserte bergensere her? Går vel for det samme, vil jeg tro. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jeg kommer fra sykkylven desidert tøffeste høl i norge Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Det er Ålesund som er sjefs! Endret 12. juni 2004 av AimAr Lenke til kommentar
karamba Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Når jeg presenterer meg sier jeg at jeg er fra Ålesund, selv om det er noen år siden jeg har bodd der nå. Dialekta henger i alle fall igjen, og jeg er der ganske ofte. (Til en Ålesunder ville jeg vel sagt at jeg var fra Vika, Spjelkavika ja.) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Harryplasser:1. Ørsta. 2. Volda 3. osv. NEI, Kvinesdal er myyye mer Harry. Massevis av Traktorrånere o.l., og i tillegg er Luxus Leverpostei herfra. Har du noen gang vært i Ørsta? Ørsta her Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ørsta er absolutt harry, og værre skal det bli (Eiksundssambandet). Skal bli noke styr når "alle" sunnmøringa skal kjøyre til Ørsta for å råne. *riste oppgitt på haude* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Side Brok er fra Ørsta Nærmere bestemt Hovdebyga, men ja, de er dessverre herfra. Men ikke la oss gjøre denne tråden til en diskusjon om Side Brok. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har du noen gang vært i Ørsta? Nei, men du har ikke vært i Kvinesdal. Og da har jeg faktisk bedre mulighet til å vurdere det enn deg, siden søstra mi gikk på folkehøyskole der, og hun har fortalt meg litt om det Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 sidebrok er fra hovdebygda, akkurat som ptv ? am i right ? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 sidebrok er fra hovdebygda, akkurat som ptv ? am i right ? Min del av Rystefelte ligger i Ørsta! () I alle fall i Ørsta når det passer meg, og i Hovdebygda når jeg vil det Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Personlig vil jeg si at Rystefeltet ligger i Ørsta. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Side Brok er fra Ørsta Nærmere bestemt Hovdebyga, men ja, de er dessverre herfra. Men ikke la oss gjøre denne tråden til en diskusjon om Side Brok. Jeg føler nesten at jeg må si at jeg var med i "Rist med raua"-videoen (om kun et lite sekund..) før den diskusjonen legges ned.. ( + han som spiller trommer er faktisk fra Ålesund) Ferdig Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vist det er nokre Sunnmøringer på forumet så trur eg det er på tide å hente fram haglo! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) [dialekt mode on] Ej bor 4 mil frå Ålesund, Hellandshamn (andre sida av fjord'n ved Brattvåg)... offtopic: va utruli bra ver i dag i Ålesund [/dialekt mode off] Endret 10. juli 2004 av twarr Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ålesund her, bor i oslo Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ulsteinvik her.. litt morro det her, jeg snakker dialekt og skriver perfekt (yeah, right, you wish.. ) bokmål, uten så mye som en time med bokmålsopplæring fra skolen PS. Ørsta er en morro plass. bodde der i ett og ett halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå