Dingot0m Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 THG er kjøpt og betalt av Intel Lenke til kommentar
Thel Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Synd egentlig Ettersom de har mange tester som kunne blitt meget bra upartisk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vil du skaffe deg et X800 eller 6800 skjermkort så drar AMD fra P4 merkbart i testene........... Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 mitt dilema er følgende:Skal jeg kjøpe Intel P4 med 2.8 ghz, 3.0ghz eller 3.2 ghz eller skal jeg satse på Amd 64 3200??? hva gir meg best ytelse på spill generelt og hvem er best å overklokke med, samt lurer jeg på om jeg trenger en ny strømforsyning for amd, den jeg har nå brukte jeg på min gamle 3.ghz prescott. takker for GODE svar ikke dumme "amd vs intel" svar. ta gjerne med det som er positivt med amd og intel. synes det var litt merkelig...kanskje jeg som bare ikke har peiling..men viss du allerede har en pentium4 prescot 3Ghz kofor da heller kjøpe en AMD 3.2Ghz, eller pentium4 2.8, 3 eller 3.2Ghz...er du veldig kresen eller er prescot dårlig? Skal selv kjøpe data...kommer da mest sansynelig til å kjøpe enten en AMD64 3ghz med MSI sitt nForce 3 250gb kort eller pentium 4 3Ghz(eller 2.8ghz) med asus sitt IC7 hk..ka bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Intel sin socket 478, lurer på om den er på vei ut..og om jeg vil ha en socket litt mer fremtidsiktet for Intel, hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvis du vil ha Intel som er litt mere famtidsrettet så kjøper du socket 775. Med pci-x og ddr2.. men det koster jo mere enn det smaker ennå.. + at intel begynner å bli kjipe for tiden.. setter inn overklokkings-sperrer og slikt.. men hørte at ASUS kom forbi dettte på socket 775. Og dessuten så er pci-x kraftigere enn det noen av skjermkorta som kommer til det.. altså så vil man ikke få den effekten av det som det kan få, men den dagen det kommer.. WOW. eller så kan du jo kjøre to like pci-x skjermkort på dette, og få 80% ytelsesøkning.. noe slikt.. husker ikke helt + at jeg er litt full nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå