Kaeso Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har nettop skaffet meg RTCW, og det er jo berre best! Når starter spillet er det en grå load skjerm, og det tar litt tid. Men av og til slutter maskinen å arbeide og datamaskinen klikker. Ctrl-Alt-Delete funker heller ikke, så jeg må reboote dataen. En sjelden gang kommer jeg inn, men da klikker spillet i den andre filmen (torturen). Jeg kom innpå spillet en gang. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke en altfor oppegående maskin heller; 500mhz 265mgb ram Direct X 8.1 Pentium III Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Akke Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hvordan skjermkort har du? Hjelper kanskje med nyeste driver. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har S3 Inc. Savage4 Pro Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg ville ha forsøkt og sette ned oppløsningen,det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 23:52, GOOSH skrev:Jeg ville ha forsøkt og sette ned oppløsningen,det kan hjelpe. Ja, et tips må være å kjøre desktop på helt lik oppløsning som i spillet og 16bit farger. Lenke til kommentar
christoff Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 er det noen som kan hjelpe meg med serial nr til wolfenstein. jeg har fått en cd som er brent med vet ikke hva serial nr. er. mail: [email protected] Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Christoff: Piratkopiering er dumt og ulovlig. Håper du blir tatt. L A M E R Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Spillet funker nå nå jeg har fikset grafikken. Takk for all hjelp :smile: Jeg har tenkt å oppgradere. Anbefaler dere noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå