Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva er dagens billigeste abonnement som bruker Telenor sitt GSM-nett? Jeg har noe i tankene alà Talkmore der de har ganske lave priser, ingen månedsavgift, men de bruker NetCom sitt nett. Noen som vet om et som bruker Telenor sitt? Hadde vært fint med et abonnement uten månedsavgift. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har forresten sett på Chess, men de virker litt uaktuelle, siden prisene på GPRS-trafikk er så høy hos de. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Da blir det Talkmore som er billigst (GPRS).... spiller det så stor rolle hvilket nett som brukes da? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg bor i en utkantbygd med dårlig dekning, derfor er det litt viktig at jeg har Telenor sitt nett, de har nemlig best dekning her. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Chess ved Idar Vollvik sa på fredag at de skulle komme med nye GPRS priser førstkommende mandag, da de skulle være prisledende også der! Vent å se! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Chess ved Idar Vollvik sa på fredag at de skulle komme med nye GPRS priser førstkommende mandag, da de skulle være prisledende også der! Vent å se! vel vel, personlig liker jeg ikke Chess, vet ikke hvorfor, men har aldri falt for dems tilbud, men TalkMore derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå