Moltrez Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heisann! Jeg lurer på om noen har Eltax Evolution 5.2 System, anyone ? Snakker om dette, Eltax Evolution 5.2 Jeg har et "problem" med dette, den ene høyttaleren min lyser det grønt på, men på den andre lyser det rødt på mens jeg spiller musikk. http://www.home.no/moltrez/H0yttalerne_uten_blitz.jpg Venstre, grønt. Høyre, rødt. Noen som vet om det skal være slik, eller åssen jeg kan fikse dette ? Har testet å spille veldig høy musikk med masse bass, og da lyser begge. Innstillingene på høyttalerne er akkurat identiske. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det slik at den som lyser grønt lyser rødt ved oppstart og omvendt? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Når ingen musikk spilles på 15 minutter, så lyser begge rødt. Når musikk spilles, så lyser den til venstre grønt, og den til høyre rødt. Når forsterkeren er slått av, så lyser begge rødt. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kommer det lyd fra bassen på den som lyser rødt når den andre lyser grønt? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Problemet er fikset nå. Endelig. Det som var feil er ikke godt å si. Men når jeg koblet alt på nytt og skrudde opp "Subwoofer Volume" så funker begge 2 like godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå