Gå til innhold

Tråden du kan poste bilder tatt med mobilkamera!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Choisio :realmad: Jeg fortalte ham hvordan han skulle gjøre det, og walter_melon påpekte at det stod tidligere i tråden. Da trenger ikke du flame tråden med enda en post, uten bilde om at finner forklaringer lenger bak :realmad:

kina22.JPG

P800. VGA.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Med tanke på at walter_melon poster de beste motivene her så må jeg nesten hjelpe til selv, Nokia 3200:

walter_melon.jpg

BTW: walter_melon du er en inspirasjon til oss alle, stå på og knips flere bilder!

EDIT: Sc0ot: det var nesten da!

EDIT2: og den selvfølgelige "bollemusa", T610:

bollemus.jpg

EDIT3: for ikke å glemme mine 55L(!) med Fanta Shokata (Fläder Citrus i Sverige), P900:

shokata.jpg

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Denne tråden var _ment_ for at vi skulle kunne sammenligne kameraene til forskjellige telefoner, og ikke poste masse sidekommentarer som gjør at posten blir ubrukelig.

Fra nå av mener jeg det bør bli et "krav" at alle poster bilder i alle trådene slik at vi kan komme on-topic :) Ikke masse kommentarer fra kåte raringer.

Jeg oppfordrer alle til å raportere de som ikke nå poster bilder i trådene sine :)

loff.jpg

P800. VGA

Lenke til kommentar
Shit...  :dontgetit: hvor finner du sånne Walter_Melon? :)

I innboksen vel. :love:

EDIT: Jeg velger å avstå fra regelen om å ha bilde i hver post siden jeg har bidratt med så mye rart her nå.

EDIT 2: Ombestemte meg..

Dette er tatt av en kamerat med 6230, selvfølgelig rota han det til å tok "portrettbilde" når det først ble noe action. :no:

Monicaoggirlfriend.jpg

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Enda et grisebilde fra meg:

Bilde133.jpg

Dette er en mobilantenne Televerket/Telenor satte opp på jordet vårt på slutten av 80-tallet. De betalte usle 5000 kroner for 60 kvadratmeter tomt, lurer på hvor mange millioner den greia der har brakt inn nå:

Bilde134.jpg

Garasje hvor vi har småfly og mikrofly:

Bilde135.jpg

Det her har ikke vært i lufta på en stund nå:

Bilde136.jpg

Lenke til kommentar
Ro deg ned litt a... Lek politi et annet sted :p

Walter: Dæven! Hva er det med de jentene dere kjenner? Blenger pupp for alle jo :p

Lek politi? Hvorfor skal det alltid komme en eller annen (....) og flame andre fordi de prøver å oppretteholde litt orden? Denne tråden er som sagt for at folk skal kunne sammenligne kvaliteten på bildene til mobiltelefonene, da bør det ikke komme masse sidekommentatrer å avsporte tråden.

Jeg trur trådene du søker er i "Søppelforumet", og post heller under "Siste ordet 3" og "babethreaden". Så slipper vi all denne flamingen i mobilforumet.

gal.jpg

blomst.jpg

fjord2.jpg

Alle tatt med P800, VGA :) Synes spesielt bildet med blomsten ble ganske bra til P800 å være, tatt i betraktning at det er et næærbilde ;)

Lenke til kommentar

Flaming? Lær deg å lese gutt. Jeg brukte -> :p

Og for meg så betyr det at jeg spøker. Ikke ta alt så altfor alvorlig. Og jeg har sett de trådene du snakker om. Og det bilde emnet, der er det kommentarer i massevis faktisk. Bare fordi jeg ikke har mulighet til å legge ut noen så kan jeg ikke kommentere bildene? Nei nei. Og dette er ikke flaming. Dette er bare svar på innlegget ditt. Ikke min feil at du tolker det feil ;)

Jeg er ferdig med denne saken nå. Har du mer å si så send meg en PM.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...