Gå til innhold

Tråden du kan poste bilder tatt med mobilkamera!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske dårlig ja. Og amobil anbefaler K700 framfor 7610 når det gjelder kamera. Tro det eller ei...

Ja det er helt utrolig... Er enig at de K700 bildene var veldig slappe. Ble heller ikke nevneverdig imponert over bildekvaliteten til bildet tatt med M65. Mener fortsatt "mitt" 7610 bilde i denne tråden er det beste... :)

Lenke til kommentar
Ganske dårlig ja. Og amobil anbefaler K700 framfor 7610 når det gjelder kamera. Tro det eller ei...

Ja det er helt utrolig... Er enig at de K700 bildene var veldig slappe. Ble heller ikke nevneverdig imponert over bildekvaliteten til bildet tatt med M65. Mener fortsatt "mitt" 7610 bilde i denne tråden er det beste... :)

Husk prisforskjellen på K700 og 7610 da. Er den som er det avgjørende i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Det var bra det ja, men du kunne sikkert finni et bedre motiv. er det fra veskebutikken i 1.etg på arkaden i oslo? de hadde noen stygge wannabe Lv vesker der husker jeg, men så kan de jo ha hatt det mange steder da :p

Hehe, jo det stemmer, det ble tatt der. :) Bildet er ikke veldig spennende såklart, er bare av masse stygge fake lv-vesker, men synes det var interessant å se hvordan fargene ble på bildet.

Lenke til kommentar

Er ikke det selvsagt når 7610 har 1MP oppløsning? :p

Lenke til kommentar

Er ikke det selvsagt når 7610 har 1MP oppløsning? :p

7610 har ikke ''ekte'' megapixelkamera! oppløsningen er på kun 995 000 punkter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...