Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 var det veldig veldig mørkt eller er det bare en elendig natt funksjon på kameraet? eller er det lyst og kameraet har tiltet? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Mobilen skulle på reperasjon, og jeg tror kanskje vi ser grunnen til at den trengte en reperasjon like over her hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jojo.. men bare lurte på om det var i dagslys, eller kanskje det var mørkt og natt funksjonen hadde sviktet Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg syns det bildet der var litt kult faktisk. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så litt ut som et negativ av et bilde "røngen skanner maskin", slik som de bruker på flyplasser osv. Hva skjedde med kameraet foresten? Fikk det seg en smell eller? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hva skjedde med kameraet foresten? Fikk det seg en smell eller? Vet ikke hva som skjedde. Det bare ble ødelagt, og skjermen var hvit mesetparten av tiden. Mobilen nekta å åpne kamerafunksjonen også, det stod bare "feil ved visning". Har ikke fått den tilbake og det er tre uker siden jeg leverte den... Edit: drittmobil vettu Endret 1. august 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tre uker..? Relativt lenge... Har du ikke fått noen tilbakemeldinger på hva som er feil/galt og hva de antar er grunnen...? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har ikke fått noen tilbakemeldinger av de nei, ringte de i går for å spørre men de visste absolutt ingenting de på expert. Men de ringer når de får den tilbake. Det er jo greit å bruke 5210 om sommeren da siden den tåler litt men hvis de ikke har ringt om en uke må jeg begynne å mase på de! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du har krav på en "reserve/låne" tlf.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du har krav på en "reserve/låne" tlf.... De sa med en gang at det kunne ta noen uker og da burde jeg jo spurt om det da. Dessuten har de sikkert ikke noen spes bra lånetelefoner så jeg gidder ikke mase om det når jeg har telefoner hjemme jeg kan bruke. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Litt for mye offtopic nå.. husk at dette er en poste bilde tatt med mobilkamera tråd Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis det er dama di klarer du vel oppdrive "bedre" bilder enn det der? Tror ikke jeg bør poste dem... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er den eldste unnskyldningen i boka. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kom igjen da sigge! Vi lover å ikke si noe Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Du har krav på en "reserve/låne" tlf.... De sa med en gang at det kunne ta noen uker og da burde jeg jo spurt om det da. Dessuten har de sikkert ikke noen spes bra lånetelefoner så jeg gidder ikke mase om det når jeg har telefoner hjemme jeg kan bruke. Jepp, det kommer til å ta laaaaang tid tror jeg.. jeg leverte min 3510i inn og fikk den ikke tilbake på faktisk nesten 7 måneder om jeg ikke tok feil.. Hadde låne telefon i LAAAAAAANG tid.. hadde glemt hele driten.. men, de skulle ha ringt! Endret 2. august 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jepp, det kommer til å ta laaaaang tid tror jeg.. jeg leverte min 3510i inn og fikk den ikke tilbake på faktisk nesten 7 måneder om jeg ikke tok feil.. Hadde låne telefon i LAAAAAAANG tid.. hadde glemt hele driten.. men, de skulle ha ringt! 7 måneder? Hadde du en 3510i som lånetelefon da siden du glemte det? Sorry for at det lir så off topic, jeg skulle gjerne posta flere bilder men jeg har ingen mobilbilder på dataen nå... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) For å dra det enda lenger offtopic. I det forrige årtusen...for å si det dramatisk...så hadde jeg en Motorola StarTac som plutselig bestemte seg for å ikke lese simkort mer. Da leverte jeg den til Klart Svar som beholdt den i ca. fire måneder før jeg fikk den tilbake med samme feil, bare i en mildere utgave hvor det holdt å skru telefonen av og på. I mellomtiden hadde jeg en ganske lite sexy lånetelefon. 17 cm lang før man tar med den utrekkbare antennen. Vekt: 205 gram. Når vibreringen satte igang kunne den riste hele bordet. Endret 2. august 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Noen flere bilder jeg tok i Sverige: Sjekk ut i hvilken form åhlens stiller stativene! Nazier!!! Bilder tatt med T630.. Post bilder folkens! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Bilder tatt med min SE K700i: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 På det bildet med huset med det røde taket på.. litt feil i rødfargen? Og hva har du gjort med siste bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå