Gå til innhold

Tråden du kan poste bilder tatt med mobilkamera!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med kameraet foresten? Fikk det seg en smell eller?

Vet ikke hva som skjedde. Det bare ble ødelagt, og skjermen var hvit mesetparten av tiden. Mobilen nekta å åpne kamerafunksjonen også, det stod bare "feil ved visning". Har ikke fått den tilbake og det er tre uker siden jeg leverte den...

Edit: drittmobil vettu :p

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Har ikke fått noen tilbakemeldinger av de nei, ringte de i går for å spørre men de visste absolutt ingenting de på expert. Men de ringer når de får den tilbake. Det er jo greit å bruke 5210 om sommeren da siden den tåler litt men hvis de ikke har ringt om en uke må jeg begynne å mase på de!

Lenke til kommentar
Du har krav på en "reserve/låne" tlf....

De sa med en gang at det kunne ta noen uker og da burde jeg jo spurt om det da. Dessuten har de sikkert ikke noen spes bra lånetelefoner så jeg gidder ikke mase om det når jeg har telefoner hjemme jeg kan bruke.

Lenke til kommentar
Du har krav på en "reserve/låne" tlf....

De sa med en gang at det kunne ta noen uker og da burde jeg jo spurt om det da. Dessuten har de sikkert ikke noen spes bra lånetelefoner så jeg gidder ikke mase om det når jeg har telefoner hjemme jeg kan bruke.

Jepp, det kommer til å ta laaaaang tid tror jeg.. jeg leverte min 3510i inn og fikk den ikke tilbake på faktisk nesten 7 måneder om jeg ikke tok feil.. Hadde låne telefon i LAAAAAAANG tid.. hadde glemt hele driten.. men, de skulle ha ringt!

Endret av Chosiso
Lenke til kommentar
Jepp, det kommer til å ta laaaaang tid tror jeg.. jeg leverte min 3510i inn og fikk den ikke tilbake på faktisk nesten 7 måneder om jeg ikke tok feil.. Hadde låne telefon i LAAAAAAANG tid.. hadde glemt hele driten.. men, de skulle ha ringt!

7 måneder? :cry:

Hadde du en 3510i som lånetelefon da siden du glemte det?

Sorry for at det lir så off topic, jeg skulle gjerne posta flere bilder men jeg har ingen mobilbilder på dataen nå...

Lenke til kommentar

For å dra det enda lenger offtopic. I det forrige årtusen...for å si det dramatisk...så hadde jeg en Motorola StarTac som plutselig bestemte seg for å ikke lese simkort mer. Da leverte jeg den til Klart Svar som beholdt den i ca. fire måneder før jeg fikk den tilbake med samme feil, bare i en mildere utgave hvor det holdt å skru telefonen av og på.

I mellomtiden hadde jeg en ganske lite sexy lånetelefon.

nec_g9.jpg

17 cm lang før man tar med den utrekkbare antennen. Vekt: 205 gram. Når vibreringen satte igang kunne den riste hele bordet.

:thumbup:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...