Kuffe Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sier bare takk steam! Nå slipper jeg sånne awp folk. Mye bedre å spille der folk begrenser awp bruken "til dere awp folk, ikke la dere provosere av meg, det er bare min mening" Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sier bare takk steam!Nå slipper jeg sånne awp folk. Mye bedre å spille der folk begrenser awp bruken "til dere awp folk, ikke la dere provosere av meg, det er bare min mening" AWP "Ny" awp Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm. En god spiller er en smart spiller som kan å endre spillestil når det er behov for det. Slik er det nå også. Det er en bugfix, deal with it. Jeg hadde problemer med det de første 4-5 gangene, men nå er problemene et saga blott. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm. En god spiller er en smart spiller som kan å endre spillestil når det er behov for det. Slik er det nå også. Det er en bugfix, deal with it. Jeg hadde problemer med det de første 4-5 gangene, men nå er problemene et saga blott. Hvis det hadde vært en bug så hadde de fiksa den for lenge siden, det er desverre ingen bug. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 for alle oss som hater AWM og folka som bruker det konstant, jo det var en bug Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 cbcb.. Jo det var en bug.. Men valve gadd ikke bry seg så veldig mye.. Jeg sier igjen Quickswitch med Colt/ak til usp/glock i 1.5 w/e versjon du synes er best.. så merker du at du ikke kan skyte med en gang. Så det var en bug.. Ergo De fiksa den. Selvfølgelig liker ikke alle fiksen men sånn er det.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Altså, eneste dem er jo å gjøre sånn at det tar 3 sek før siktet kommer opp... Det er jo bare bra.. = mer skilled folk... Cs norge trenger det.. Og ikke bare lamers som trenger en awm(awp) for og overleve ut runden.. Det er nok av dem - trust me.. (kjenner du igjen folk som whiner clanen om og få awp? irriterende ? Fordi han tror at han så sinnsykt uber skilled) Men klarer du da og bevise at du kan skyte bra, selv om det tar 3 sekund så er du god.. blir mye mer intenst - bevege deg mer, ta dekning osv.. Dere tar poenget ? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 De fleste som faktisk bruker tiden sin på å bli vandt til bugfixen blir nok bedre en de som bruker tiden på å skrive seg opp på petitions og whine i diverse forumer. Syntes faktisk ikke awp updaten er så alt for ille, og jeg bruker awp en hel del i clanmatcher\pcw bare å venne seg til å ikke switche gun annenhvert sekund det vettu, så slipper dere så mye delay Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Delay er ganske bra, kan gjøre at awp-horene begynner å bruke andre våpen enn awp. Kanskje de kan bli pro med f.eks p90 Hva er vel verre enn ei public-hora som sitt med awp i hjørne å venter på deg? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bah Si hva dere vil. Jeg er awp hore og stolt av det. Så lenge jeg dreper dere bryr jeg meg lite om hva jeg dreper dere med Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 public = suck uansett gutta.. Kom dere vekk fra det.. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) hmm, tror ikke det er noe bug å utsette muligheten til å skyte med 2 sekunder. Feks. quickswitch : awp til dgl, dgl til awp, er ikke noe vits å legge til delay når man allerede holder awp i hånden og står klar til å skyte så må man vente 2 sekunder pga delay. Edit: gg csnorge Endret 8. juni 2004 av cbcb Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hmm, tror ikke det er noe bug å utsette muligheten til å skyte med 2 sekunder. Feks. quickswitch : awp til dgl, dgl til awp, er ikke noe vits å legge til delay når man allerede holder awp i hånden og står klar til å skyte så må man vente 2 sekunder pga delay. Edit: gg csnorge Omg plx newb, fastswitch var et bug og det er ikke et must å fastswitche for å være god med awp. btw. plxz ikke si "GG CSNORGE!!11" du vet ikke hva folk legger i ordet tydeligvis. Har dessuten ingen sammenheng med denne saken. Når valve først har bestemt seg for å forandre på noe, så blir det sånn. Enten du liker det eller ei. <3 Det gode gamle 640x480 sikte :| Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sandiz. Det finnes utrolig mange på dette forumet som ikke følger med på hva som blir endret på. eks: AWP delay saken. Det var en fordømt bugg les litt mer om saken cbcb.. Hjelper ikke komme her å være retail-gutt og utale deg Lenke til kommentar
bitte Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare en vanesak. Er ikke så gale egentlig. Get used to it. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Sandiz. Det finnes utrolig mange på dette forumet som ikke følger med på hva som blir endret på. eks: AWP delay saken. Det var en fordømt bugg les litt mer om saken cbcb.. Hjelper ikke komme her å være retail-gutt og utale deg Du har sikkert rett i noe av det der, men det er skremmende hvor lite folk her på forumet kan om cs. edit: "gg csnorge", det jeg mente med det var at det er alt for mange "nubs" her på forumet som uttaler seg om ting de ikke har en fjærneste anelse om. Tok sikkert feil med fastswitch, men grunnen er at jeg ikke bryr meg om det. ps. ikke kom her å si at jeg er newb, utfordrer dere gjerne 1on1 Endret 9. juni 2004 av cbcb Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ps. ikke kom her å si at jeg er newb, utfordrer dere gjerne 1on1 Du er nabb. 1on1? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Den delayen som er lagt til er pga det var Quickswitch bug med AWP etc før.. Prøv å dra opp ak/colt usp osv.. så merker du at du ikke kan skyte med en gang.. så de fikset en bug.. riktig nok er det plagsomt men er ikke akkurat personen i clanen som bruker awp så bryr meg lite Quickswitch var genialt... Hvorfor skal ikke de som er "skilla" nok få lov å utnytte dette Har hørt at det kommer en "pro mod" til cs nu, med 1.0-1.3 settings DET blir bra det...Synd counterstrike source til hl2 kommer snart... eller bare nej... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 sier bare, CS 1.5 FOR LIFE....! ingen ekle drittkasting over AWM'n der nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå