Gå til innhold

"Dilay" på awp!

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at mange av dere Counter-Strike 1.6 fans her inne, ikke liker "dilay" på awp! :mad: Er det ikke noe vi kan gjøre for å få den gode gamle tilbake?

Det tar jo EVIIIIIG tid, man meningen var jo kansje å gjere det litt vanskeligere meg awp da. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje like greit å få opp vansklighets graden på Cs? er tross alt en del folk nå som er sykt bra. AWM'n burde være vanskelig, den er tross alt nesten alltid "1shot = 1kill". Jeg selv bruker nesten bare dette våpenet, som oftest som eneste på laget og,, har merket at endel har mista litt teket på AWM'n, men jeg merker nesten ikke forskjell jeg, det jeg skyter mot faller uansett.

Lenke til kommentar

Den delayen som er lagt til er pga det var Quickswitch bug med AWP etc før.. Prøv å dra opp ak/colt usp osv.. så merker du at du ikke kan skyte med en gang.. så de fikset en bug.. riktig nok er det plagsomt men er ikke akkurat personen i clanen som bruker awp så bryr meg lite :p

Lenke til kommentar
men jeg merker nesten ikke forskjell jeg, det jeg skyter mot faller uansett.

Hmm, merkelig.

Det JEG skyter på, begynner bare å flire. Og så skyter det meg i stedet så JEG faller.

Sikkert en bug i min versjon, får vel ta og reinstallere... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...