andemann Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg er på jakt etter et forum som lett lar seg integrere i en eksisternede webside. Websiden har sitt eget brukersystem som skal brukes i forumet som legges til. Har kommet over en god del forum på hotscripts.com, men har så langt ikke funnet noen som passer. Andreas Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvis du skal ha et godt forum, kan du bruke Invision PowerBoard, som dette forumet bruker. Som du ser, kan det integreres i siden ganske bra. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Finnes det ingen gratis som er bra? :S Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Finnes det ingen gratis som er bra? :S Både InvisionBoard og phpBB er gratis. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Invision Power Board *kremt* Du er kanskje ikke klar over at det er tredje gang IPB linkes til i denne tråden? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg linket direkte til download siden, det kan være litt vanskelig å finne på siden. Vet mange har spurt før. Og siden han spør opp igjen om ingen bra gratis forum eksisterer så tipper jeg han ikke fant linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå