ilpostino Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er på jakt etter å bli litt bedre kjent med grunge-genren og jeg ber derfor deg; nevn noen grunge-grupper du synes er bra Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Mudhoney Soundgarden Nirvana De tre store Endret 6. juni 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ikke glem: Alice in Chains Stone Temple Pilots Pearl Jam Mother Love Bone Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ikke helt sikker på sjangeren her men Audioslave vokalisten er jo tidligere Soundgarden viss eg ikke tar feil? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Melvins startet vel opp som noe grunge-aktig hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva med Offspring? Tidlige plater, vel og merke.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ta å få taki sangen (He's a) Grungwore , av den fabelaktige gruppa Turboneger. Les teksten her Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nirvana, Soudgarden, DinosaurJr, Alice in Chains, Mudhoney, Afghan Whigs, Hole + omtrent alt annet som ble utgitt på Sub Pop. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nirvana, Nirvana, Nirvana... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nirvana, Nirvana, Nirvana... ...og en gang til, så det virkelig ikke er tvil om hvem som er best: NIRVANA Har selvfølgelig alle skivene (men når det gjelder meg så pleier jeg kjøpe alle av de bandene jeg liker best uansett...) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nirvana, Nirvana, Nirvana... ...og en gang til, så det virkelig ikke er tvil om hvem som er best: NIRVANA Har selvfølgelig alle skivene (men når det gjelder meg så pleier jeg kjøpe alle av de bandene jeg liker best uansett...) tror at enhver som vil sjekke ut grunge allerede har hørt nirvana.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Vi nevner "noen bra grunge-grupper". Er jo allerede nevnt flere ganger tidligere, men fordi vi liker Nirvana, nevner vi de like godt en gang til... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vel, de fire store var sånt sett: Alice In Chains Nirvana Pearl Jam Soundgarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå