Gå til innhold

regedit i WinXP funker ikke

Anbefalte innlegg

har WinXP mewd alle siste sikkerhetsoppdateringene. Har hatt dette en stund. Jeg fant ut for noen dager siden (har da hatt oppdateringene i noen uker uten problemer) at regedit ikke funker. Jeg åpner kjør, eller run for de mer internasjonalt orienterte, og skriver regedit. Da hopper regedit fram for så å forsvinne igjen etter 1 eller 2 sek, hvis jeg prøver en gang til, forviner det enda fortere. Håper noen kan hjelpe meg, eller gi noen tips for å forandre på keys og lignende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må innrømme at jeg ikke vet helt hvordan. Jeg kjørte 2 eller 3 online virusting, men de fant bare 2 virus. og kunne ikke slette de (tror jeg) lasta ned en sånn liten virus sjekk ting fra trendmicro, tror det var det som gjorde susen. Husker ikke helt hva ormen het, men den er ikke veldig kjent, men den gjør sånn at regedit, alt tab tingen og msconfig ikke starter. har du fått det?

Lenke til kommentar
må innrømme at jeg ikke vet helt hvordan. Jeg kjørte 2 eller 3 online virusting, men de fant bare 2 virus. og kunne ikke slette de (tror jeg) lasta ned en sånn liten virus sjekk ting fra trendmicro, tror det var det som gjorde susen. Husker ikke helt hva ormen het, men den er ikke veldig kjent, men den gjør sånn at regedit, alt tab tingen og msconfig ikke starter. har du fått det?

Husker bare at den la inn LCD.exe i kjørende prosesser + at den la inn masse fake cracker i C:\WINDOWS\SYSTEM32\

Lenke til kommentar

tingen jeg fikk la ikke inn noen ekstra prosesser eller noe annet som skulle tilsi at noe var galt. Den bare gjorde slik at ting ikke funke. Har du engelst xp så slutter alt+tab også å funke, men på den norske versjonen heter ikke alt+tab det samme som i den engelske, derfor "finner" ikke viruset filen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...