Margarus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hei jeg lurer på om det lar seg gjøre å koblet ett gamelt analog viser (vet ikke va det heter) fra en gammel radio jeg hadde planen er at denne viser fram og tilbake etter hvor HD jobber tenkte muligns å koble den inn på der for hd leds er kobla ..bare kutte ut leden å legger dene viseren inn heller ., kunne noen giddet å tegne ett koblings skjema for dette ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sånn, VU meter eller hva det heter? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Eg har eit. Men det måler DB funker fint:) Lenke til kommentar
Lac Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Ammeter. Du bare kobler det i seriekobling mellom HK og HD-LED. ezz Endret 6. juni 2004 av Lac Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du må huske og koble det i serie hvis det måler strøm da ( amperemeter), og i parallel hvis det er et volt meter du har! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 vumeter ja ..det jeg mente . det kan bli stilig det ass tusen takk for tipset . Lenke til kommentar
Mikkel194 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.gideontech.com/content/articles/205/1 Lenke til kommentar
ealoken Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 noen som vet hvor jeg får kjøpt slike VU meter? som gjerne måler DB, skal ha det i bilen ¨ Loko Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er ikke de instrumenetene stømavhengig? Så om man kobler de rett på HK så vil vel bare indremotstanden i HD-Led kontakten begrense strømmen.... Husk motstand Skal ikke være så vansklig å regne ut motstanden heller. Noen som har spec´s på ett slikt instrument? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Eg fant fram ein gammel db-måler og prøvde. Det funket fint! Bare eit problem og det er att lyset lyser heile tiden. Noken tips? Ole-Joham Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) sett på en motstand i serie med lyset, og i paralell med vu-meteret... det hjelper sikkert... *edit* snakker her om samme motstanderen, bare så det er klart... Endret 20. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå