Gå til innhold

irriterende verktøylinje i ie!

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva som er installert på denne pcen, men det er kommet en ny toolbar og internettstartside er www.lop.com "search the web!".

Åssen får jeg bort denne toobaren?

Jeg hadde msn toolbar med popupstopper innebygd, og den nye toolbaren stjeler plassen hans :(

Endret av panbanan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har slitt med det samme, søker etter navnet til den toolbaren på google og finner stort sett hvilke registeroppføringer som må slettes/endres, og hvilke .dll'er og andre filer som slettes. slike ting må altså fjernes manuelt så langt jeg veit.

Er no skikkelig dritt, dumt/rart/synd at ikke spybot/norton/adaware tar det bort.

beste løsning er nok en annen browser.

@rnf..

Lenke til kommentar

Ad-aware eller spybot s&d bør kunne fikse problemet. Kan også lastes ned fra www.snapfiles.com

Hvis du installerer spywareblaster slipper du å få den tilbake senere. Ellers funker det jo også bra å bytte browser til Mozilla eller opera.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vet ikke helt hva som er installert på denne pcen, men det er kommet en ny toolbar og internettstartside er  www.lop.com  "search the web!".

Åssen får jeg bort denne toobaren?

Jeg hadde msn toolbar med popupstopper innebygd, og den nye toolbaren stjeler plassen hans :(

gå inn på denne linken : uninstall

så laster du ned en uninstaller som tar vekk problemet :)

Hadde samme problemet selv..

Endret av LasseB
Lenke til kommentar

hehe. dette problemet kommer ganske enkelt av at dere kanskje er på noen sider som er litt tvilsomme når det gjelder Norske lover. har selv nesten aldri hatt sånne sider. bare på laptoppen har jeg hatt et par sånne, og de andre i huset har hatt det. det er jo ganske enkelt å få fjerna det ved å bruke et eller annet spyware program. tror det også kan hjelpe hvis man har en spyware filter liggende. jeg vet at PC-Cillin Internet Security 2004 har spyware filter som er ganske bra. eller har man jo Opera (nettleseren veit dere) som har en popup stopper som er veldig fin. det er denne jeg bruker. Norton Internet Security har også noe popup stopper styr, men denne har jeg ikke prøvd noe særlig. siden at jeg har Opera. når du først har fått sånne ting er vel det eneste som funker å bruke Spybot eller Ad-aware eller liggnende programmer.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Eller som jeg prøver å fortelle folk om og om igjen; Bruk Spywareblaster.

er enig i det, det er ikkje mange som veit om dette programmet, men det som er viktig å huske på er at det ikkje fjerner spyware, det bare hindrer spyware i å instalere seg på maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...