XmasB Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg tenkte jeg skulle en norsk World of Warcraft side, men så slo det meg... Finnes det fra før? Noen som vet? Har uansett fått tak i WOW-Norge.com. Kommer nok til å prøve å få noe ut av det etterhvert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 haha p0wn3d tja, du får vel bare starte en konkurrerende side da...personlig tror jeg en engelsk språklig side hadde vært mer levedyktig.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Litt research på forhånd hadde kanskje ikke vært så dumt? Støtter meg til MrLee; lag en engelskspråklig side. Jeg lekte med tanken på å lage en OFP2 portal på norsk, men har slått det fra meg... for lite marked rett og slett. (så alle mine spillsider er og vil bli på engelsk!) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Nei, noen konkurrerende side gidder jeg ikke. Kikket litt på wownorge.net, og den ser faktisk ganske bra ut. Og engelske sider finnes det for mange av til at jeg gidder. Lokalisering er jo flott. Men tror jeg beholder domenet likevel. Finner nok på noe lurt. Noen som har noen glupe forslag kanskje? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nei, noen konkurrerende side gidder jeg ikke. Kikket litt på wownorge.net, og den ser faktisk ganske bra ut. Og engelske sider finnes det for mange av til at jeg gidder. Lokalisering er jo flott. Men tror jeg beholder domenet likevel. Finner nok på noe lurt. Noen som har noen glupe forslag kanskje? Skulle du ikke finne på noe lurt selv da? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jo, tenker fortsatt.... Noen som vil kjøpe domene? hehe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 du lager selvfølgelig ett produkt som får folk til å tenke "Wow, det må jeg ha!" når de ser det...så selger du det fra www.wow-norge.com Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Genialt! Neste punkt blir bare å finne på produktene, ta patent på de, lage dem, og selge dem. Dette kan ikke bli feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå