gthaman Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=253097&hl= Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvorfor har du laget to poster? Eller, hvorfor laget du denne? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Fordi jeg tenkte at den utviklet seg til å bli noe annet en "hjelp, jeg skal ha ny pc". Passet bedre under overklokking, da jeg egentlig ikke trenger ny maskin dersom jeg får orden på denne stygge ulingen fra maskinen som faktisk ikke kan være at det blir for varmt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Litt vanskelig å forklare hva den "ulingen" kan være ja, hvor er det du hører den da? Har du satt på AGP/PCI lock? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, den tror jeg nok står på. Kan noen si hvilke settings som må skrus på for at det skal gå? Dvs en full guide på hva jeg skal sette alt til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå