Gå til innhold

Hovedkort+CPU osv..

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det her! Jeg viste INDELIG godt at fsb skulle være på 166 og ikke 200! Men satt jeg den på 200? Ja! Funker delene? Nei! Ja max flaut :blush::blush::blush: ! Gudene vet hvilke deler som er føkka, om det bare er hovedkort eller begge delene! Ble så jævelig sur så fant ut at jeg kjøper nesten det samme eller no, men skal jeg kjøpte bare hovedkort først og se om CPU'n er føkka? Men om CPU'n ER føkka? Kan den da fororsake sakde på det nye hovedkortet? :blush::roll:

Sikkert en hau med skrive feil her osv :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resetta alt som går ann og resette så vitt jeg vet, alle jumperne, leste så klart i boka. Batteriet osv. Kommer svart skjerm og system error da jeg slår den på, insert disk.. Tar år og dag og få sendt det tilbake, og vil gjerne bestille nytt siden jeg ble så evig forbanna og orker ikke vente. Så greit og hvite om jeg trenger 2 nye deler eller kun 1 ;)

Lenke til kommentar

Ville nå helst tro at det er CPU'en som er problemet. Det er jo den som ikke skal kjøres for hardt vettu.

Prøv med en annen CPU på HK'et og se om det funker. Hvis du har resatt alt som går ann å resettes på HK'et skulle det ikke kunne gå no galt med CPU'en til kameraten din hvis det er han du låner den av...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

PCutstyr presterte og si etter og ha sjekka delene mine;

"Hei igjen

Men siden alt virker hos servicepartner tyder det på at det er et problem et annet sted.

Siden alt virker hos servicepartner kan vi ikke sende nye varer til deg, håper du forstår dette.

Kan vi si det slik at du testet dette en gang til?

mvh

PCutstyr.no"

Ehm, hva _faen_ skal det bety? Klart at de ikke virker...

Lenke til kommentar
PCutstyr presterte og si etter og ha sjekka delene mine;

"Hei igjen

Men siden alt virker hos servicepartner tyder det på at det er et problem et annet sted.

Siden alt virker hos servicepartner kan vi ikke sende nye varer til deg, håper du forstår dette.

Kan vi si det slik at du testet dette en gang til?

mvh

PCutstyr.no"

Ehm, hva _faen_ skal det bety? Klart at de ikke virker...

Hvilke deler sendte du inn?? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...