knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei. Er det mulig å få endret nick på dette forumet?. Kunne ha tenkt meg å byttet da jeg synes mitt er litt barnslig på en måte. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 vanligvis gjøres det på den måten at du sender en e-post til [email protected] og spør, men tror kanskje at her er det like godt å gjøre det. Siden du nå allerede har postet om det Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du må ha en serdeles god grunn til det.. har du ikke det.. så bare glemm det Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 For å få byttet nick sendes en mail til forumstyret @ [email protected] med ønske og begrunnelse. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Var veldig usikker på hvordan jeg skulle gå frem med dette, men hvis man må ha en veldig god grunn så vet jeg ikke.... Tenke på saken. takker for all hjelp. Mail kommer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 det er iallefall det jeg fikk beskjed om når jeg byttet nick.. Det var de mr Ueland sa.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) QUOTE (Stig-Arne @ 06/06/2004 : 18:48) det er iallefall det jeg fikk beskjed om når jeg byttet nick.. Det var de mr Ueland sa.. Fint du hadde en god nok grunn da og fikk det igjennom. Ble det mye pes? Edit: Tok det lang tid? Endret 6. juni 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 neida.. først sendte jeg en mail.. men når jeg ikke fikk svar så tok jeg det opp i en tråd som omhandlet skifting av nick.. og da ble det mere respons Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Da er jo jeg på god vei da jeg har laget en post om dette samt sendt en mail til dette forumstyret. Edit: Tør man spørre hvorfor du byttet nick? Endret 6. juni 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Vi er et par stykker som svarer på mail til forum AT hardware, jeg selv sjekker posten og svarer på innkommende meldinger ca hver 1-3 dag... Spør og du får svar Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) QUOTE (Mr.Ueland @ 07/06/2004 : 17:19) Vi er et par stykker som svarer på mail til forum AT hardware, jeg selv sjekker posten og svarer på innkommende meldinger ca hver 1-3 dag... Spør og du får svar Ser frem til svar, ikke noe stress , Edit: takker Endret 9. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg