sedsberg Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Er kjøleren god, plan og prosessoren ikke overklokka så tipper jeg det er ca. 90-95% sikkert at det går helt fint. Bruker du kjølepasta så øker du sansynligheten til 100%. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg bruker ikke goop på min 2.4C fra Intel. PCen restarter av og til, men det er det snart slutt på siden jeg snart får meg Aero 4 + Artic Silver 5 Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du "trenger" ikke kjølepasta, kjørte min uten i ca et år...(også 2500+) Uten at det er noe jeg vil anbefale fikk faktisk ikke høyere en 60 grader, selv under hard spilling ol. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg bruker tannkrem og er fornøyd Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er det ikke like greit og schmøre på en dært med goop? Det er jo ikke noen grunn til å ikke ta det på, er det vel? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvis du ikke bruker pasta/goop/pad så har du ingen garanti for at varmeoverføringa blir god nok. Det kan funke, men det kan også bli for varmt. Om du derimot kliner på litt (på riktig måte) så skal det være bra nok. (Med mindre man har gjort noe klin gærn't). Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er nok litt lurt å ha litt pasta på ja. koster liksom mindre enn 100 kr.. er det ikke sånn at for hver 10 grad mindre cpu'en har, så øker man levealderen på cpu med X antall år? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Man MÅ ikke bruke goop, men det er lurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå