kjellsor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei jeg har et meget irriterendes problem. Når jeg skal trykk på en link i IE som åpnes i et annet vindu så skjer det ingenting, adresse feltet forblir blankt. jeg må skrive inn adressen manuelt, det er meget frustrerende i lengden. Jeg har prøvd: Legge inn IE på nytt Trykket på div instillinger på "alternativer for internett" Nå er mitt siste håp HW.no Lenke til kommentar
Mez Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Prøv å trykk på stop (escape) og så refresh (F5) - får du opp no i vinduet nå? Erik Lenke til kommentar
kjellsor Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, da funka det faktisk.. Litt lettere men fortsatt irriterende... Lenke til kommentar
Mez Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Flott. Har en kamerat som har samme problemet, han har ikke funnet noen løsning på det. Erik Lenke til kommentar
kjellsor Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 okey. si fra hvis han finner en løsning da.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Programvarespørsmål skal i Programvarekategorien. Det er derfor den er her. Flyttes Lenke til kommentar
kjellsor Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Mozilla var løsningen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå