Gå til innhold

Største ankepunktet med thief 3

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

må rett og slett være det utrolig irriterende kartet....foruten det, så er jeg ganske fornøyd hittil, er spent på om det unngår å falle i en kjedsommelig felle og at jeg ikke orker å fullføre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kartet er jo genialt da - du må selv følge med på hvor du er - og lære deg å orientere. Du har tross alt kompass - dette er et middelalder spill, ikke noe gps-satelitt automap hi-tech whatever spill... Vanskelig, ja - men so what? Spill skal da være utfordrende!

Merker for øvrig ingenting til animasjoner som hakker - spillet går flytende med max instillinger :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

poenget er jo at det burde i det minste vært mulig å plassere en liten x på kartet (her er du), har flere ganger opplevd at jeg må bruke en stund på å finne ut hvor jeg er etter at jeg loadet en savegame som det er noen timer siden sist jeg spilte på.

Lenke til kommentar

Igjen, jeg er ikke enig - heldigvis så har ikke Dagfinn Høybråten laget noe lov mot å være uenig ennå, men hvem vet.

Du spiller rollen som tyv, du har et fillete, håndlaget kart over områder med enkelte kjennemerker (church, barracks, big statue, etc etc) - og det er tross alt du, og ikke datamaskinen som spiller, derfor er det du som må vite hvor du befinner deg.

Det kunne kanskje vært fint å ha en mulighet til å lage kryss på kartet manuelt, "last known position" eller noe - men fortsatt, jeg er glad det ikke er noe automatisk markering av hvor du befinner deg... Det er din jobb å vite ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er uansett uenig, det hadde absolutt ikke ødelagt settingen hvis man hadde vist hvor på kartet man er.

foreløpig er dette et irritasjonsmoment, men hvem vet, kanskje det bare er en vanesak.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble imponert over grafikken. Lys og skygge er nydelig laget, men det krever sin PC. Men det er kanskje en liten påminnelse om at jeg snart må bytte ut mitt trofaste grafikkort.

Det som irriterer meg er når selve figuren hindrer synsfeltet i 3. person. Det er slitsomt å se bakhodet på fyren, når det er andre ting jeg gjerne skulle sett. Men jeg har en følelse av at jeg kommer til å gå lei, av en eller annen grunn. Jeg liker spill med litt mere tempo. Men for de som liker å snike rundt, må det være det perfekte spillet.

Lenke til kommentar
kan jeg spille thief3 med mitt Geforce4MX460 kort?

Jeg fikk ikke startet demoen. Går det an å slå av shaderstuff i originalspillet?

trooooooooor ikke det...mener å huske at det krever ganske my maskinvare + at geforce 4 mx serien er tragisk. har ikke store sakene å briefe med jeg heller..satse på sommerjobb og ny pc! :green: athlon 64 :cry:

Lenke til kommentar

Aaaah. Gleder meg å høre at de har tatt vare på kartet fra de originale spillene. Var alltid morsomt å gå inn i et oppdrag med et halvferdig kart med markeringer som "shrine?" og lignende. Du bare MÅTTE finne ut om det var en shrine der. Timer med spennende underholdning! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...