mag86 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Skjermen til S65 er på 132X176 pixler. Hvis skjermen er større enn T610/630/K700 sin så blir skjermen uskarp. K700 har 176x220 pixler dvs. mindre pixler som gir skarpere og bedre leselig skjerm. S65 er større og tyngre mangler radio og har kronglet meny-system og dårligere batteritid. Når det gjelder pris så må du jo også regne med extrakostnaden for et større minnekort enn de 32MB som følger med. For de som vil se film og høre mange album på telefonen og ta høykvalitetsbilder sin må jeg bare si en ting...... . Kjøp dere PMP-100 fra Iriver istedenfor og et ordentlig kamera. Skjermene blir for små på telefonenen allikevel til at du skal få noe ut av det. En ting til.....jeg har bestilt K700! Det er greit at folk foretrekker forskjellige mobiler, men det er ikke noen grunn til å snakke dritt om andre telefoner for det. Selv om skjermen på S65 er større enn den på K700, og den har noen pixler færre, så betyr ikke det at skjermen blir uskarp av den grunn. Det er ren løgn eller uvitenhet. Og det å si at S65 er tung bare fordi den veier noen flere gram, er også helt unødvendig. Hvorfor kan man ikke bare kjøpe den mobilen man har lyst på, uten å prøve å overbevise seg selv om at det er verdens beste. Jeg har bestilt K700 fordi jeg har mest lyst på den, og bryr meg ikke om S65 er bedre eller dårligere. Endret 7. juni 2004 av mag86 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 nå er forventet ankomst dato 1.07 på en butikk på prisguiden.. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sony Ericsson K700 er støgg, den eier rett og slett ikke stil! Jeg har ikke bestillt den, og jeg kommer ikke til å gjøre det heller, med mindre den kommer med ringkontant om et par år......... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sony Ericsson K700 er støgg, den eier rett og slett ikke stil! Jeg har ikke bestillt den, og jeg kommer ikke til å gjøre det heller, med mindre den kommer med ringkontant om et par år......... ehm..... N-gage er jo ikke noen utsprungen rose den heller (ser på nicket ditt) Men jeg driter egentlig om det kommer en mobil med 2 mm bredere skjerm eller litt bedre mp3 spiller. VGA kamera holder i massevis for meg 40 mb minne er mer en nok for meg Jeg har både mp3 spiller og kamera fra før og liker i tilleg menyene og designet på k-700 best. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) syns ikke at den er så dyr. den har jo alt som er, mangler bare minnekort. syns det er en grei pris med tanke på at e700 koster 3500. Ingen har sagt at e700 er verdt prisen sin heller...(det kan jeg gå god for) Dagens mobil priser er stive, og alle som har et fav.merke skal støtte opp og bøtter og i span. MOBIL er og blir smaksak og BEHOV. Endret 7. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 synns det ikke er noe vits med mp3 når mobilen ikke har minne kort vis k700 hadde hatt 1,3 mpx og minne kort hadde den vært bedre en s65 men synns s65 er best på mange steder Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skal ha den, men med ChessMove abonnement! Må nok vente litt før jeg får til det! Noen som vet hvor de selger telefonen med dette abonnementet/kommer til å gjøre det? Dette er helt klart billigst for min del, men problemet er at det er svært få som selger K700 med dette abonnementet. Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Skjermen til S65 er på 132X176 pixler. Hvis skjermen er større enn T610/630/K700 sin så blir skjermen uskarp. K700 har 176x220 pixler dvs. mindre pixler som gir skarpere og bedre leselig skjerm. S65 er større og tyngre mangler radio og har kronglet meny-system og dårligere batteritid. Når det gjelder pris så må du jo også regne med extrakostnaden for et større minnekort enn de 32MB som følger med. For de som vil se film og høre mange album på telefonen og ta høykvalitetsbilder sin må jeg bare si en ting...... . Kjøp dere PMP-100 fra Iriver istedenfor og et ordentlig kamera. Skjermene blir for små på telefonenen allikevel til at du skal få noe ut av det. En ting til.....jeg har bestilt K700! Det er greit at folk foretrekker forskjellige mobiler, men det er ikke noen grunn til å snakke dritt om andre telefoner for det. Selv om skjermen på S65 er større enn den på K700, og den har noen pixler færre, så betyr ikke det at skjermen blir uskarp av den grunn. Det er ren løgn eller uvitenhet. Og det å si at S65 er tung bare fordi den veier noen flere gram, er også helt unødvendig. Hvorfor kan man ikke bare kjøpe den mobilen man har lyst på, uten å prøve å overbevise seg selv om at det er verdens beste. Jeg har bestilt K700 fordi jeg har mest lyst på den, og bryr meg ikke om S65 er bedre eller dårligere. Jeg vil ikke påstå at jeg snakker dritt om S65. Jeg synes den er en kjempetøff telefon å se på, men det ble lagt fram fakta om den tidligere i tråden som ikke stemte så jeg vil rette på det. Jeg sa ikke at S65 er tung, jeg sa at den var større og tyngre. Jeg sa at den har dårligere batteritid noe som også er fakta. Skjermen er dårligere oppløst noe som også er fakta, spesiellt hvis den er større enn K700 sin. Hvis ikke så er den nok like god som på T630. Flere nettsider som har sjekket den sier at den har kronglete meny-system og når du må kjøpe et extra større minnekort for å få glede av telefonen og kameraet så vil jo prisen overstige utsalgsprisen til K700. Dette er ikke drittslenging bare å sjekke fakta selv på S65 her: Club-Siemens Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 nå er det mulig å kjøpe K700..den er på lager hos http://allglobaltk.com/product_info.php/pr...0bd0915d9cb725f for 625$.. men de har ikke så mange tror jeg.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) http://www.pgcw.com/Photo_All/2004/June/K700i-S1_PGCW.jpg kan jeg få? (helst norsk versjon da ) http://www.pgcw.com/Model_Profiles_2004/So...icsson_K700.htm Endret 8. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
majuz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 i forhold til p900 er denne noe bra da???? er det noe som er bedre med k700 enn med p900?+ er en tulling på skolen som sier at k700 er bedre enn p900!! jeg trenger argumenter for og imot her!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) nei en p900 er nok bedre på alle områder untatt at k700 er mye mindre og at den har stereo fm radio.. og at den er billigere,.. også har vel kanskje K700 større pikseltetthet pga at den har 176x220 på en såpass liten skjerm ifolhold til P900.. tror fysiske skjermstørrelsen er ca nøyaktig like stor som T610 og 30 Endret 8. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
majuz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 nei en p900 er nok bedre på alle områder untatt at k700 er mye mindre og at den har stereo fm radio.. og at den er billigere,.. er det alt!! er det bare stereo FM som er bedre.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 men så koster vel en p900 dobbelt så mye da!! og er en feit kladd.. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 men så koster vel en p900 dobbelt så mye da!! og er en feit kladd.. og så er det jo en PDA og så kan man ha minnekort i!!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 ja vet jo det..men de fleste kjøper heller en vanlig candybar forma telefon med mer normale funksjoner.. er ikke så mange som trenger PDA og minnekort.. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) ja vet jo det..men de fleste kjøper heller en vanlig candybar forma telefon med mer normale funksjoner.. er ikke så mange som trenger PDA og minnekort.. greit med minnekort når man kan filme og det er mp3 på den... er eing at den er stor men det er bdere enn og ha et digitalkamera en PDA en mp3 spiller en veldig god telefon og en minnebrikke i lommen!!! Endret 8. juni 2004 av majuz Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 ja det er det sikkert for de som vil det.. men jeg har digi kam og mp3 spiller og vil heller ha en K700 enn en P900.. får jo omtrent ikke plass til P900 i lomma jo.. hver sin smak vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå