thomassit0 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 lurte på hvor mange her som har bestilt eller skal kjøpe K700 nå snart.. BEngalboy på howardforums er hvertfall kjempefornøyd med den, den har 40MB minne imot tidligere 32 og den kan ta interpolerte bilder i 1280x960.. tror nok jeg skal ha en om ikke så lenge.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg bestilte med en gang den kom i prislistene. Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skal ha, men gidder ikke bestille den før ankomstdatoen er bekreftet på nettbutikkene. Må vite når den kommer pga. ferier osv, så jeg kan ikke sitte en hel uke hjemme og vente Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 MÅ HA!!! Det er ingen vei utenom K700! (mens vi venter på S700) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 BEstilte en gang, men så kom pcutstyr og ødela ;P Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 lurte på hvor mange her som har bestilt eller skal kjøpe K700 nå snart.. BEngalboy på howardforums er hvertfall kjempefornøyd med den, den har 40MB minne imot tidligere 32 og den kan ta interpolerte bilder i 1280x960.. tror nok jeg skal ha en om ikke så lenge.. Hva betyr interpolerte bilder? Greier den å ta bilder med 1280x960 i oppløsning? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 skjøner ikke hvorfor folk syns k700 er noe tess,har det meste ja men ikke plass til eksternt minnekort 32/40mb til mp3 og bilder holder ikke. Men ser jo kul ut Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 skjøner ikke hvorfor folk syns k700 er noe tess,har det meste ja men ikke plass til eksternt minnekort 32/40mb til mp3 og bilder holder ikke.Men ser jo kul ut Helt enig! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 ja, men den er jo hovedsaklig en tlf, til mp3 er det jo greiere å bruke en egen spiller \ ipod .......osv.. hvis du tenkter på den som en tlf, hvor det at man kan høre på noen mp3 er en ekstrafunskjon er den jo meget bra syns jeg hvertfall. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Æ skal ha den.... De forventer at alle nye telefoner skal innholde alt. Blir aldrig happy.... Endret 6. juni 2004 av GoldenShower Lenke til kommentar
Navy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 skjøner ikke hvorfor folk syns k700 er noe tess,har det meste ja men ikke plass til eksternt minnekort 32/40mb til mp3 og bilder holder ikke.Men ser jo kul ut Helt enig! Helt enig jeg og Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg skal også ha en Men hva mener du med interpolerte bilder? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg skal også ha en Men hva mener du med interpolerte bilder? Google er min venn. jeg søkte på "interpolert", og resultat nummer 1 var denne siden. les deg klok: Hvis bildet har for få punkter for den aktuelle forstørrelsen, kan nye punkter tilføres kunstig. Det kalles interpolering. Vær klar over at interpolering IKKE kan tilføre mer informasjon enn det som finnes i utgangspunktet Etter interpolering består bildet av flere punkter, men det er samtidig blitt mer uskarpt fordi de tillagte punktene er tilført gjennom en kunstig prosess. ... mer til topic: skjønner ikke hva som er så bra med K700 :/ .. hadde den kostet 3 tusen, hadde det vært et ålreit kjøp. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg skal også ha denne telefonen.. Perfekt for meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg skal også ha en Men hva mener du med interpolerte bilder? Google er min venn. jeg søkte på "interpolert", og resultat nummer 1 var denne siden. les deg klok: Hvis bildet har for få punkter for den aktuelle forstørrelsen, kan nye punkter tilføres kunstig. Det kalles interpolering. Vær klar over at interpolering IKKE kan tilføre mer informasjon enn det som finnes i utgangspunktet Etter interpolering består bildet av flere punkter, men det er samtidig blitt mer uskarpt fordi de tillagte punktene er tilført gjennom en kunstig prosess. ... mer til topic: skjønner ikke hva som er så bra med K700 :/ .. hadde den kostet 3 tusen, hadde det vært et ålreit kjøp. Litt dyr er den ja Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 syns ikke at den er så dyr. den har jo alt som er, mangler bare minnekort. syns det er en grei pris med tanke på at e700 koster 3500. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) enig!! og til dere som syns den er litt dyr, er delvis enig men den har jo enda ikke kommet hit enda!! T610 lå da på ca det samme husker dere.. den synker jo litt bare iløpet av tre - fire uker tipper jeg.. også er den jo ganske spekket med tech.. btw, sjekk ut et bilde jeg har tatt: http://blink.dagbladet.no/user/files/a/ax/axl85/IMGP0122.JPG fint? Endret 6. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 skjøner ikke hvorfor folk syns k700 er noe tess,har det meste ja men ikke plass til eksternt minnekort 32/40mb til mp3 og bilder holder ikke.Men ser jo kul ut Helt enig! Helt enig jeg og Slår meg sammen dere jeg. Hva skal man med k700 når man kan kjøpe 7610? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 enig!! og til dere som syns den er litt dyr, er delvis enig men den har jo enda ikke kommet hit enda!! T610 lå da på ca det samme husker dere.. den synker jo litt bare iløpet av tre - fire uker tipper jeg.. også er den jo ganske spekket med tech.. btw, sjekk ut et bilde jeg har tatt: http://blink.dagbladet.no/user/files/a/ax/axl85/IMGP0122.JPG fint? T610 kostet 3400 kr når den var helt ny. K700 koster ca. 400 kr mer. T610 var også bedre i forhold til konkurrentene enn K700 er. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kjøper heller Siemens S65 jeg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå