Margarus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 jeg har hatt tanken lenge om å modde inn ett analogt innstrument som viser HD aktivitet(vet ikke va den heter) jeg fant en gammer radio som jeg har planer om å voldta å ta ut di analoge instrumentene det er slike me viser osv . men skal di kobler der som Hd leden er tilkoblet. ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 men skal di kobler der som Hd leden er tilkoblet. ? ikke for å være pirkete.. men hva sa du der? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 du har sikkert sett en gammel kasett spiller eller radio forsterker etc ..' så har di ovte 1 eller 2 slike hvite vindu med en skala på å en nål (viser) som går opp å ned etter hvor godt signal radioen har fks sett slikt går det ann å koble inn til hardisken slik at viseren beveger seg nor hardisken jobber, Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 tror han mente å si: men skal di kobler der som Hd leden er tilkoblet. ? Men skal de kobles der som harddisk led'ene er tilkoblet ? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Det stemmer ..kutter vekk HD leds å legger inn det analoge meteret.(arg ..hva heter det! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå