babbakaørn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Var på loppemarked i dag, kjøpte en del pc stæsj for 50 kroner fordi jeg har tenkt å sette opp cs server når jeg kommer meg på lan. Fikk blant annent med et gainward grafikkort. Vet ikke hvilket kort dette er og det eneste som står på kortet er FCC IC :ICUVGA-GW909F. Søkte en del på internett (før noen sier prøv google ! ) og fant ut at ICUVGA-GW909A er et TnT2 Vanta M64 men er det noen som kan si meg eksakt hvilket grafikkort dette er ? Endret 6. juni 2004 av babbakaørn Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) kan du skrive litt meir om det? kor mye minne det har og sånt edit: putt det i ein pc og se ka som kommer edit2: never mind Endret 6. juni 2004 av knappy tha muthafuckin' slappy Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) knappy tha muthafuckin' slap Skrevet 06/06/2004 : 17:49 kan du skrive litt meir om det? kor mye minne det har og sånt edit: putt det i ein pc og se ka som kommer Vet ikke hvor mye minne det er. Det er 4 minnebrikker og det står et klistremerke på en av dem hvor det står : C-M64/32M 728 Edit: Skjer vel heller ikke så mye hvis du setter det i en pc? Xp instalerer vel noen standard drivere uten å si hva kortet heter? Endret 6. juni 2004 av babbakaørn Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Edit: Skjer vel heller ikke så mye hvis du setter det i en pc? Xp instalerer vel noen standard drivere uten å si hva kortet heter? Skal ikke si det så sikkert Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 nja, windows seier av og til ka kortet heiter, men uansett: Gainward CardExpert TNT2 M64 32MB Gainward CardExpert TNT2 Pro 32MB Gainward CardExpert TNT2 Pro 32MB TV-Out tipper det er eit av dei her Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 knappy tha muthafuckin' slap Skrevet 06/06/2004 : 17:49 kan du skrive litt meir om det? kor mye minne det har og sånt edit: putt det i ein pc og se ka som kommer Vet ikke hvor mye minne det er. Det er 4 minnebrikker og det står et klistremerke på en av dem hvor det står : C-M64/32M 728 Edit: Skjer vel heller ikke så mye hvis du setter det i en pc? Xp instalerer vel noen standard drivere uten å si hva kortet heter? med Xp sine standar drivere skal du ikke se vekk at det kommer opp et navn PCI eller AGP kort? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du kan jo alltids bruke aida til å grave fram hva det er etter å ha stappet det i maskinen Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 AGP kort. Uansett stapper det i maskinen når jeg kommer hjem til morra mi. Kan poste hva det sier om et par timer. Lenke til kommentar
Data_Brothers Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er et Nvidia tnt2 og vanta m64 vil si at det er low end av tnt2 chipen . tnt 2 chipen kom før Geforse 256. TNT2 ultra 32Mb TNT2 32Mb TNT2 vanta m64 blei levert med 16Mb eller 32Mb Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp her er driverene, installer kortet også finner du IALLEFALL ut ka det heiter! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 TNT2 vanta m64 blei levert med 16Mb eller 32Mb Og 64-bits minnebuss... Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Oki, takker for alle svar gutter Blir vel ikke no super frame rate med det kortet nei, men fenger vel til cs serveren min Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 trur ikkje at cs-serveren din trenger noe særlig til skjermkort, nei sånn sett trengte du vel heller ikkje å vite ka det heiter, men kjekt å hjelpe, eg vil forresten vite akkurat ka kortet heiter! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du trenger jo ikke noe kraft i skjermkortet for å drive en server... Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 knappy tha muthafuckin' slap Skrevet 06/06/2004 : 18:07 trur ikkje at cs-serveren din trenger noe særlig til skjermkort, nei sånn sett trengte du vel heller ikkje å vite ka det heiter, men kjekt å hjelpe, eg vil forresten vite akkurat ka kortet heiter! Trenger jo å vite hva kortet heter for å laste ned drivere... I alle fall om det er Nvidia eller Ati Uansett Takker nok en gang for all hjelpen, og ja du skal få vite hvilket kort det er Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 det er riktig, og nettopp poenget mitt men det står etter at du har installert driverene ka kortet heiter Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nesj, kjør nå bare GNU/Linux, så trenger du ikke et grafisk system i det hele tatt. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Sto faktisk i bootupen (før den der skjermen hor man kan laste bios kommer) så trengte jo ikke lage denne tråden i det hele tatt. Enyways mange av dere hadde rett, det var et Nvidia TnT2 Vanta 32mb N64 kort... Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 wow, we are rules! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå