Scaper_5100 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heisann. Har lyst på et videokamera som er lett og enkelt og bruke. Det må være billig (fra 0-1800) slik at jeg slepper å være så redd for det. Forventer ikke så veldig mye av et kamera til denne prisen, men det må levere grei kvalitet i dagslys og ute. Skal ha det med meg til syden, båttur, stranden og fjellet. Så det må kanskje tåle litt.. Vet at dette blir ganske vanskelig å få til til denne prisen. Har lest litt på forumet og ser at folk ikke liker Mustek, Trust og Logitech. Men det finnest jo ingen andre alternativer til denne prisen. Så jeg har sett på disse kameraene: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=14636 http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=14318 http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=14738 Er det eventuellt andre kameraer som fungerer? Har mest troa på det logitech kameraet, virker hendig og robust. Noen som har noen erfaringer fra disse kameraene så vil jeg gjerne høre dem. Si det slik: Jeg har et Nikon Coolpix 775 digitalkamera som kan ta korte (12sek) videosnutter. I dagslys så synst jeg kvaliteten på dette er mer enn bra nok (Det sier litt om hva jeg synst er OK kvalitet) Jeg vil bare ha et videokamera som fungerer greit og er enkelt å bruke.. Hvilket skal jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
Scaper_5100 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Er det ingen som har noen erfaringer fra disse kameraene? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm... De er nye. Lav kvalitet, jeg hadde aldri i livet kjøpt et sliket. - Dermed så er det ganske få personer som har erfaringer med disse kameraene.. Du har ikke funnet noen tester med Google da? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hmm.. neinei.. Ikke bra For all del, ikke kjøp noe sånn dritt.. Få heller kjøpt deg et brukt eller et veeldig billig DV-cam Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 mitt tips: ikke Logitech i hvert fall! Selv om de lager de beste tastaturene og musene, så lager dem helt ELENDIGE webcameraer, hva angår bildekvalitet! Her er Creative for eksempel mye bedre i samme prisklasse. Tipper dem bruker samme bildebrikker og støybehandling i sine "trådløse webkamera" som det Pocket Video-kameraet... Nei jeg vil tro Mustek har det beste av de kameraene du lenker til der oppe. Er jo veldig fint at DV4000 har allerede to veldig gode erfaringer. Mustek vil jeg påstå er av de tre ovenstående de som tar bilde mest på alvor! Lenke til kommentar
Scaper_5100 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ok. Takker for svar. Men hvor mye tror dere jeg må betale for et billig Dv-cam? Gjerne brukt.. Noen som selger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå