Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lengste nedetid du har hatt på internett linja di?


Anbefalte innlegg

Hadde problemer med telenor ADSL, jeg sa opp ISDN linjen og da kuttet de likegodt ADSL linjen også, those bastards :thumbdown: Det tok en månede å ordne for de måtte sende montør i sentralen, de hadde vært der å pellet også.

 

Fikk to måneder gratis ADSL etter å ha kranglet det til meg, og ut året gratis telefoni med ISDN, SOM jeg hadde sagt opp LOL :roll:

 

Telenor skal jeg ikke ha igjenn nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt både Telenor, bluecom og tiscali.

Tror ikke jeg hadde noe nedetid i det hele tatt med Telenor (men de var drit dyre), bluecom hendte seg at datt ned, men tror det var routeren min som fucka og med tiscali har jeg enda ikke opplevd no nedetid.

 

Akkurat nå derimot er jeg i USA (på skole) og har "Cable" fra HTC (eneste fast linje tilbyderen her jeg er, de har monopol) og de SUGER! Det er kabel nedlasting, som er greit nok med speed på rundt 100-200kb/s, men upstream derimot.... 56K MODEM!!!! tro det eller ei! Og den klikker hvis man belaster den! Hvis jeg sender en stor mail må jeg regne med å måtte resette både kabel modemet og routeren... Dritt! :p

Håper på no DSL i løpet av ett par måneder..

Lenke til kommentar
Bluecom offline 2/3 timer hver uke.... DIGG AZZZ

Har bluecom selv, og med unntak på en ca fire timers nedetid i juli i fjor har vel total nedetid vært under en time. Sikker på at det ikke er noe av ditt utstyr/oppsett som ikke er helt i orden?

Jeg bestilte en oppgradering på linje til 2mbs for 2 måneder. Har Bluecom.

 

Dette har resultert i følgende:

 

En annen person fikk oppgradert linja si, fordi han het nesten det sammen. (jeg oppga kundenr). Tok forøvrig Bluecom 3 uker å finne ut av. De skulle rette det samme uke.

 

2 uker senere klaget jeg, da ingenting hadde skjedd. Da ble linja nede halvannen dag.

 

Klaget igjen, og fikk opp linja. Denne gang med 400kb. Hadde 1mb. Nå har jeg hatt 400kb i en uke. Registrerer meg med dette resultatet 3-4 ganger om dagen på itavisen. Oppgir da 2mb som linje.

 

Pratet med de på torsdag forrige uke, de skylder på telenor (forståelig nok), og sier feilen skal bli retter i løpet av fredag. Idag er det mandag. Like treg linje.

 

Pratet med dem for en time siden. Feilen blir rettet imorgen. Lite trolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...