Cowboystrekk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har pcen i profilen. en dag da jeg skrudde på den kom følgende melding: "cmos/gpnv checksum bad", tastatur/mus og usb-portene fungerte ikke. (pcen fungerte utmerket i ei uke uten noen problemer). Pratet med noen folk på andre forum og de mente at jeg hadde for dårlig psu og at det kunne være årsaken til dette. jeg har aopen qf50c 300W. hadde skjønt det om det var qtec men har aldri hatt ligende problemer med aopen før. har aldri hatt problemer med strømforsyning før, selv med qtec strømforsyning. noen andre som har synspunkter i denne saken? Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) treg maskin, dobbelpost.. beklager Endret 6. juni 2004 av Star Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 A64 3000 - Radeon 9800pro - MSI K8T neo fsr - 512 mb pc3200 corsair value - 160 GB Samsung spinpoint 300w er jo litt lite, men den starter jo... enten, Større PSU Krysstest Reset BIOS Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 har prøvd å resette bios, tatt ut bios batteri, koblet av alt og koblet det på igjen men tastaturporten/musporten gir ikke noe respons. får valg om jeg vil kjøre flash-recovery eller kjøre bios som den er men klarer ikke trykke ja til disse da maskina ikke får kontakt med tastaturet menmen, får vel sende inn hovedkortet til service... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 MSI HK som slutter å fungere For meg så er det et typisk MSI fenomen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå