uranus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hei! Idag har jeg prøvd og prøvd å lage en tøff webdesign forslag og alt jeg har laget har blitt dårligm unntatt denne syntes jeg da. Det jeg er ute etter er deres meninger. Bør jeg fortsette med denne? Bør jeg starte på nytt osv. Design forslaget Jeg laget også en logo istad som ikke ble så verst syntes jeg Logoen Hvis dere ønsker å vise meg noe jeg bør gjøre annerledes, så kan du finne PSD fila her: Last ned Endret 6. juni 2004 av uranus Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 den var fin den syntes jeg vertfall likte ikke fonten på verken headeren i designet eller "logoen", men men. spesielt ikke den i "logoen".. forrseten ville jeg ikke kalle det en logo Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg likte både logoen og siden! Kjempefin! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Vet ikke helt hva slags side det er, men den tingen hvor det står "vi gir deg det beste" ga meg en litt raklame/svindler følelse. Just my opinion Endret 6. juni 2004 av Timur Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hehe, vi tilbyr det beste Det er det vi ønsker å gjøre. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 synst siden var pen jeg, men logoen likte jeg ikke så veldig godt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er ikke en logo, men en header. :råll: Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan være noe å satse på etter min mening. Logoen, bare for å pirke litt, virker mer som en banner en som en logo. Her har du noen eksempler på hva en logo er. Ellers, gjør noe med bakrunn i headern på fisken, få den i html, så vi får se hvordan den er med tekst, redd for at det kanskje blir litt tomt til høyre på siden, hvis du ikke finner på noe der. Var vel det jeg hadde å si i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå