espen999 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Sist jeg spilte SWG var i November i fjor. Jeg spilte i en måned og ble lei, så jeg "slo av" accounten. Igår tenkte jeg at jeg skulle begynne igjen.. så jeg la inn spillet, skrev inn Station name og hadde glemt passordet mitt Men det jeg husket var det spørsmålet man skulle svare på sånn at de sender et nytt passord til deg via e-mail. Dette gikk helt greit, fikk passordet, logga meg inn, og der ser jeg det, jeg er banned. Jeg har sendt Station folka en mail, men har enda ikke fått noe svar, så jeg lurer på om noen av dere vet hva problemet kan være. Takker for alle svar. Endret 6. juni 2004 av espen999 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 bannet?? hmm, kan det ikke være at typen din har blitt slettet da, den kan slette folk etter 6 mnd eller no.. og du kan jo kontakte de gjennom noe support greier, de som hjelper deg kan virke litt dumme, men etter noen timer med samtale kan du klare å få presset ut en delvis ok grunn(hvis de har det da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå