MrLee Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Utifra alle screenshots jeg har sett av spillet, jeg vet det er rimelig tidlig i utviklingen enda, men.. det virker som at hele byen er tom...jeg mener joda, det blir endel folk som løper rundt når alle spillerene kommer innpå, men hvor er alle de sivile? man forventer lissom at det skal løpe folk rundt om i gatene i en storby? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hmm, ja, det bør vær ganske likt det opprinnelige "matrix" systemet for at jeg skal bli fornøyd... har veldig store forventninger til dette spillet ja blir litt kjipere hvis det bare er spillere online som går rundt i gatene, da kan ikke hele mapet være så veldig stort.... med vanlige sivile hadde spillet økt no enormt! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har ikke helt troen på dette spillet...var vel opprinnelig Ubi Soft som skulle gi det ut, men som trakk seg...vet ikke om det sier noe om spillet...håper selvfølgelig jeg tar feil Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Spillet går jo utover den siste filmen. Ikkesant? Da hvor alle som ville kunne slippe ut av Matrix. Det er det alle menneskene har gjort, sikkert. Og hvis du har prøvd City Of Heroes så er det mange tusener av folk som går rundt og beskjemper kriminalitet. Sånn kommer det sikkert til å være på Matrix Online også hvor det er noen NPC'er (kriminelle) som er plassert utover verden. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Lurer på hvordan de skal få til bullet-time... Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Lurer på hvordan de skal få til bullet-time... Har du Spelt TS.. da er noe lignanes da trur eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå