Gå til innhold

Ny Harddisk, tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ukens tilbud på netshop. Har selv en WD 120 s-ata, og en WD 120jb. De er begge omtrent fulle, så jeg er også på utkikk etter ny disk..

Edit:dobbelpost, får vel bruke den til noe..

Endret av ZoLaMont
Lenke til kommentar

På Netshop har de 2 versjoner av denne under S-ata:

Western Digital 250GB S-ATA 7200 RPM

- Caviar Special Edition 8MB cache

Produsentens varenr: WD2500JD

og

Produsentens varenr: WD2500PD

hva står PD for?..

BTW: jeg skal/burde ha S-ata

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

Vær litt forsiktig med Western Digital Caviar serien. En kamerat har hatt 3 stykk Western Digital Caviar (250 GB) på under 6 måneder(altså, fått en - den har krasjet og byttet med Komplett og fått en til. så har den krasjet og fått en til og nå har den tredje krasjet) Han har IDE versjonen og alle har krasjet med cirka 120 - 140 GB på disken. :no:

Hvis du vil ha litt sinnsykt ytelse, kan du kjøpe en (eller to) Raptor 74 GB. Hvis to, sett de i raid - de skal visst jobbe like raskt som 15000 RPM SCSI <-- noe jeg har hørt av en som kjente en... men litt stilig likevel! :thumbup:

Lenke til kommentar

husker ikke jeg helt feil så er det JB-varianten av western diskene som bråker (denne blir noe verre med tiden)... Min annbefaling ikke kjøp denne...

Kjøp heller PB-varianten den er betraktelig mer stille dersom du absolutt må ha western...

Endret av JamesATaber
Lenke til kommentar
husker ikke jeg helt feil så er det JB-varianten av western diskene som bråker (denne blir noe verre med tiden)... Min annbefaling ikke kjøp denne...

Kjøp heller PB-varianten den er betraktelig mer stille dersom du absolutt må ha western...

Vet du hva PD står for da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...