Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heisann... Har det kommet noen beta verson av longhorn enda? Hvis det har, kan noen gi meg en link til der jeg laster det ned? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Tror ikke det har det gitt...men du kan jo søke på microsoft sine sider. Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Tror ikke det har det gitt...men du kan jo søke på microsoft sine sider. Ok, men windows xp 64 bit da, har di gitt ut noen beta versjon av den? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/d...ads/upgrade.asp Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du får ikke lastet ned beta-versjoner fra MS med mindre du er en registrert beta-bruker hos de. De "betaene" (som egentlig er alpha") som kommer på nettet nå og da, blir ikke gitt ut fra Microsoft. Derimot blir de lagt ut av "utro" betatestere som legger ut programvaren på internett. Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Du får ikke lastet ned beta-versjoner fra MS med mindre du er en registrert beta-bruker hos de. Ossen registrerer jeg meg som beta bruker hos de da? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Følg linken min da vel^^ Der er en link man trykker på for å regge seg. Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Følg linken min da vel^^ Der er en link man trykker på for å regge seg. Oki, da gjør jeg det da. Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Finner ikke der man regisrerer seg jeg... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Klikk download the software. Hak av download-versjonen. Klikk Submit. Da kommer du til denne siden: https://microsoft.order-9.com/winxp64/addrform.asp Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sarion22; du regger deg ikke og får lasta ned med en gang Vanligvis er det opptil 6 mnd. ventetid før søknaden din blir behandlet, og det virker som om MS er flinke til å luke ut folk som har andre hensikter enn å rapportere bugs. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sarion22; du regger deg ikke og får lasta ned med en gang Vanligvis er det opptil 6 mnd. ventetid før søknaden din blir behandlet, og det virker som om MS er flinke til å luke ut folk som har andre hensikter enn å rapportere bugs. Ja, det er de! Du kan registrere deg som Microsoft beta-tester hos www.beta.microsoft.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå