magnus85 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har satt på k&n filter og bakpotte, noe som ikke gir særlig mye effekt, er turbo en mulighet? Isåfall, hvor kan det skaffes? Lenke til kommentar
olds79 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Heisann Jeg har en Primera 2,0SE -96mod. som jeg gjerne skulle hatt en effektpotte til,men jeg vet ikke hvor jeg skal lete. Har lurt på en universal potte som jeg fant på www.realcar.se, men det blir mye ombygging på eksosen og jeg vill ikke bruke mange lapper på potte. Hadde vært fint om du kunne hjelpe meg med noen bilder av hvordan din potte er koblet på å hvilke potte du har. På forhånd takk Kay Arne Lenke til kommentar
dalri Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 www.maxamtuning.no potte har jeg på min primera. Gromt Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 nesj, nye kammer vil da hjelpe, men der stopper det også for en sugemotor! evt grenrør (supersprint fra blokka og helt bak) .. koster mye, men gir effekt, og LYYYYD Dan Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Den beste måten å få mer effekt i en slik primera du har, er å dra huet opp av sanda og bytte inn bilen i en med større motor. Det er jo flust av 2 litere, så skaff deg i det minste en slik før du begynner å bruke penger på noe trim. Lenke til kommentar
FI Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor mye hester vil du ha? Mvh: FI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå