LotuZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hmm... jeg bare lurte på om det er noen som vet hva som kan være gale med dataen min Når jeg ska slå den av og trykker på "turn off" så restarter den seg i stede får å gå av, og den går ikke av før andre gang jeg trykker... Enormt plagsomt! Hva kan det være? Det kan være denne posten hører til en annen kategori men jeg vet ikke hvilken, sorry! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har den siste tiden oppdaget at jeg sliter med akkurat samme problemet. Trodde kanskje det var noe nettverksrelatert, fordi det hendte samtidig som jeg oppdaterte driveren til skjermkortet. Men jeg lastet også ned siste windows update-oppdateringen, så det kan være det også. Har du i det siste innstalert noe på maskinen som forårsaket dette? Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Nja, jeg formeterte dataen for ikke så alt for lenge siden, lastet ned masse updates og drivere ++.. men da gikk det helt fint, først etter noen dager ville den liksom ikke av ved første forsøk. Håper dette er noe den vokser fra seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå