Roella Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Er det farlig å la PC'n med sin skjerm, printer og scanner stå rett ved vinduet. Jeg tenker på om det er farlig med tanke på solsteken. Eller holder det å lukke gardinene? Gir det forstyrrelser å plassere pc-skjerm, tv og stereoanlegg rett ved siden av hverandre? Kan det også være skadelig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 mener å huske å ha lest et sted at datakomponenter ikke har så godt av å stå i direkte sollys..... noen som vet de har lest dette et sted...? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 husk at ting kan bli fryktlig varmt i solen... veldig varmt. mange typer ledninger tåler heller ikke mye sollys ! Lenke til kommentar
Roella Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Nå kommer ikke toweret til å bli utsatt for sol. Kun baksiden av skjermen, og ledningene der. En løsning kan vel være å trekke for gardinene? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 urk... bare tanken av å ha sollys mot pc-skjermen får meg til å grøsse... :smile: Lenke til kommentar
Roella Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Lyset kommer til å stå bak på skjermen, ikke på selve synsflaten.... Men alikevel, benytter jeg meg av gardinen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Ting vil blekne fortere i sterkt lys. Jeg vil ikke anbefale noe å stå i sterkt lys over lengre tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå