Wave Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som vet hvordan man kan spille inn vanlig cd-audio på en dvd? Altså ukomprimert 44,1/16 bit. Ikke mp3, wma osv... Har sett tråder om dette her før.. men finner ikke noe. DVD spilleren min tar ikke cd-r, og jeg skulle gjerne fått testet den lydmessig på en del musikk jeg kun har på cd-r. Håper noen har noen tips! Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg lurer på om det går viss du legger de inn som wav filer på dvden. Jeg er ikke sikker, men det er kanskje verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har prøvd waw-filer med noen programmer, men det går ikke. Hadde det bare vært så enkelt. Har prøvd med Nero bl.a. Kanskje noen som vet om noen programmer som fikser dette? Lenke til kommentar
terjX Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Her har du noe du kan prøve: hxxp://www.audio-dvd-creator.com/ Lenke til kommentar
Wave Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ser lovende ut... downloading now. Takker for tips! Lenke til kommentar
Wave Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Funker supert terjX Tøft at det går ann å eksperimentere med forskjellige samplingfrekvenser, opp til 96khz/24 bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå