123side.com Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei... Jeg har for tiden to hjemmesider som jeg holder på med. 123side.com og zelda.dk Så det jeg lurer på er hva dere synes er og hva som er Noen forslag til forbedringer? Takker for svar! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Til begge: En litt heftigere meny med knapper istedenfor ren tekst? Ellers likte jeg vertfall 1'en veldig godt, 2en ble litt for mørk tekst i forhold til farger Uansett GW! (Og velkommen til forumet) Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kansje noen mer "flashy" knapper hadde gjort susen. Det er jeg enig i. Men det er helt ålreite sider med mye informasjon for de som ville trenge det. Lykke til videre med hjemmeside utviklinga. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 På 123spill.com ville jeg hatt litt mørkere menyting(sak som går nedover til venstre på siden) og det samme med den høgre tingen(sak som går nedover til høyre på siden)... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 zelda.dk er litt missvisende.. man skulle jo ikke tro man kom til den norske zelda siden.. Lenke til kommentar
magh Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Zelda-siten begynner bra, men blir dårlig etter at headerbildet er over. Selve "innholdsdelen" må friskes litt opp. Lenke til kommentar
123side.com Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Takker for tilbakemeldingen! Skal se om jeg for gjort noe med sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå