zehn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kan man se på prossesoren om den er øddelagt/svidd?(Athlon) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Unormaliteter på overflate? usikker men tror hvis det er sterke "skygger" under pinnene på undersiden kan den være svidd også.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Når jeg svei en av mine gammle cpu'en var det svart under cpu'en, der hvor pinnene står. Det lukta også no helt jævli Lenke til kommentar
zehn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Kan forresten spørre om noe annet å. Jeg tror at prossoren min er svidd, men det er veldig rart siden jeg ikke har vært i nærheten av den. Jeg drev å fikla med ting i kabinettet og når jeg så slo på pcen kom det ikke noe skjermbilde og det begynte å lukte svidd plast ellerno? Ikke sånn svidd prossesor lukt(har svidd prossesorer før og). Men spørsmålet er da, hvordan kan en prossesor med kjøleribbe og vifte godt sittende påspent bli øddelagt? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 overledning? sikker på at det er CPU som er gått? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hvis det lukta svidd plast så er det vel sannsynligvis hovedkortet ditt, sikker på at du ikke dunka til hovedkortet når du fikla inni kabinettet? Lenke til kommentar
zehn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Kan ikke tro at jeg "dunka" i hk, men hvordan begynner hk å lukte? Eller hvilke punkt på hk kan bli svidd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå