MarkusG Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva er Symbian? Hva er så spessielt med Mobiler med Symbian? Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 lett forklart: det er mobil med såkalt "windows".... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Symbian er Operativsystem til mobiltelefoner. Symbian er, hvis så kan sies, mye mer "Likt" windows enn det du er vant til på andre mobiler. Mulighetene blir MANGE, for programmer og spill o.l. Du bestemmer mye mer på mobilen med symbian enn med "vanlig" mobil OS. Mobilen blir mer egendefinert, om du vil. Kort sagt, OS med myyyyyyye større muligheter! Ellers er det vel hav av poster som omhandler dette emnet allerede, og hvis du vil gå i detalj kan du lese om series60 på nokia: Nokia om Symbian series 60 Over og ut Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du får også en del ekstra programmer til telefonen. Som sagt windows Msn er greit å ha, internett, fjernkontroll, mp3spiller, videospiller for å nevne noen av mulighetene. Nedturen er at alle programmene untatt agilemessenger og noen til koster 70-150++ Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Men likevel, har du litt penger å bruke på mobilen din, som de fleste gjerne har når de kjøper symbian telefoner, og orker å spytte i en hundrelapp eller to til programmer kan man få tak i ganske mye heftige greier Endret 6. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 det er sant. Har 6600 selv og det er en fryd Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Og jeg bare venter på min kjære 7610 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Er litt i tvil om jeg skal kjøpe Siemens S65 eller Nokia 7610, Har ikke lyst til å betale så mye og jeg har Mp3 - spiller, så jeg lurer på om det er noen vits i å betale så mye ekstra for 7610. Også lurer jeg på en ting, hvor lenge varer batteriet når du hører på Mp3 - spiller, Hvis det varer lenge så skal jeg kanskje selge min Mp3 - spiller Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Symbian er et mer avansert OS for mubilen. Det støtter multitasking (kjøre flere programmer samtidig), dvs at du kan f.eks høre på mp3 mens du spiller et spill osv.. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Symbian er et mer avansert OS for mubilen. Det støtter multitasking (kjøre flere programmer samtidig), dvs at du kan f.eks høre på mp3 mens du spiller et spill osv.. Det vil jeg si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå