marcen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg er på jakt etter en måte å sikkerhetskopiere slettede data, og jeg lurer på hvordan man i PHP kan dumpe en spesiell rad fra en spesiell tabell, uten masse fuzz med nitten funksjoner og manuell feltnavninnskriving? Endret 6. juni 2004 av marcen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/mysqldump.html ? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Eh Hvordan brukes det og hva returneres? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Me not know. Jeg tok et kjapt søk i mySQL-docs'ene, men fant bare den. Søke på google/phpfreaks/phpbuilder, kanskje? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Done that. Er visst ikke verdens mest nødvendige funksjon, finner den nemlig ikke. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du kan vel bare kjøre SELECT, og skrive innholdet til fil? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 mysqldump -h hostname -u username -ppassword [database] [tabell] brukes på nøyaktig samme måte som mysql Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå