Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal telenor øke upload hastigheten?

Anbefalte innlegg

Jeg så du skrev i en tråd (finner den ikke igjen) at Telenor skal øke hastigheten på upload. Er dette bare rykter eller er det noe Telenor har gått ut med???

Får snart Telenor 2048/256, men kunne ønske meg større uthastighet, så om du vet noe mer om event. endringer i hastighet så kan du jo poste det her.

Mvh,

gumbie

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har et spørsmål til jallakim så tar du det på PM. Hvis du endrer topicen din til f.eks "Skal telenor øke upload hastigheten?" så vil kanskje noen andre også klare å svare. Tviler på at jallakim er den eneste som vet noe om dette.

Sett fra et prinsipielt synspunkt er det vel viktigere at lesere i dette forumet får vite om Telenor endrer sine hastighetsklasser enn om mitt topic/subjct er korrekt i dine øyne???

- gumbie

Lenke til kommentar
Du vet, du kan jo ta et søk etter alle innlegg av bruker "jallakim" som inneholder ordene "Telenor" og "upload". Det kan ikke være SÅ mange tråder å lete gjennom.

Jeg søkte selvsagt først, men fikk feilmelding gang på gang.

- gumbie

Lenke til kommentar
Hvis du har et spørsmål til jallakim så tar du det på PM. Hvis du endrer topicen din til f.eks "Skal telenor øke upload hastigheten?" så vil kanskje noen andre også klare å svare. Tviler på at jallakim er den eneste som vet noe om dette.

Sett fra et prinsipielt synspunkt er det vel viktigere at lesere i dette forumet får vite om Telenor endrer sine hastighetsklasser enn om mitt topic/subjct er korrekt i dine øyne???

- gumbie

Selvfølgelig, men tenk deg hvor utrolig rotete og ustrukturert det hadde blitt hvis alle skulle laget slike topic's. Og så kan du jo godt være at du -kanskje- kunne fått svar fra noen andre som hadde peiling på det ved endring av topic, btw jallakim kom akkurat på MSN, skal si ifra...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Får snart Telenor 2048/256, men kunne ønske meg større uthastighet, så om du vet noe mer om event. endringer i hastighet så kan du jo poste det her.

Da har du valgt feil ISP hvis dette var viktig.

Hvis Online skal øke uthastigheten så må de enten videreselge ADSL Premium slik som Directconnect gjør eller så må de vente på at Jara øker sine klasser.

Det sistnevnte vil selvsagt komme til og skje men da vil dette bli varslet i god til og gjelde alle som videreselger fra Jara.

Hvis de videreselger Premium uten og øke prisen begynner det og lukte rart av opplegget.

Lenke til kommentar

Atlså, jo, jeg har i en eller annen anledning fått med meg at TN vurderer å øke hastigheten på upload.

Skal se om jeg klarer å grave frem "bevis" :roll:

Uansett, neste gang kan du godt ta en annen tittel, da hele tråden ser ut som en direkte henvendelse til meg. Klarer heller ikke fatte at du husket nicket mitt, men ikke tråden. Har jeg så hjerneklistrende nick? :ermm:

edit; ny ordleggelse.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Atlså, jo, jeg har i en eller annen anledning fått med meg at TN vurderer å øke hastigheten på upload.

Skal se om jeg klarer å grave frem "bevis" :roll:

Uansett, neste gang kan du godt ta en annen tittel, da hele tråden ser ut som en direkte henvendelse til meg. Klarer heller ikke fatte at du husket nicket mitt, men ikke tråden. Har jeg så hjerneklistrende nick? :ermm:

edit; ny ordleggelse.

Det er bildet :p

Lenke til kommentar
Er det denne tråden du leita etter?  http://forum.hardware.no/index.php?showtop...650&hl=jallakim

Tror ikke det. Søkte etter alle innlegg av brukeren "jallakim" de siste 90 dagene, der resultatet blir vist som poster som inneholder ordet "upload", dette ble resultatet;

http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...highlite=upload

Men ingen av disse beskriver TN's uploadhastighet. Mener allikevel at jeg har posta en post om det et sted her.

Det er bildet :p

:laugh:

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Whoot on earth is that?

Det er disse hastighetene:

2048/448

1024/384

640/256

384/256

ADSL fra Jara leveres i basis, premium og proff, de to sistnevnte har like hastigheter men forskjellige krav til stabilitet.

Lenke til kommentar
Whoot on earth is that?

Det er disse hastighetene:

2048/448

1024/384

640/256

384/256

ADSL fra Jara leveres i basis, premium og proff, de to sistnevnte har like hastigheter men forskjellige krav til stabilitet.

Så det er Jara som leverer linjene til Online ADSL?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...