Gå til innhold

"Passiv bruk" hos Talkmore?


Anbefalte innlegg

Noen som har klart å finne ut hva som er minimumsbeløpet en må ringe for/bruke telefonen i løpet av en måned hos Talkmore?

 

Jeg har saumfart sidene deres, men klarer ikke finne den nøyaktige summen noe sted. Alt jeg finner er dette:

 

"TalkMore kan med 30 dagers skriftlig varsel sperre abonnementet dersom kunden ikke har hatt utgående samtaler eller meldinger i 3 måneder som tilsvarer et minimums beløp. pr. mnd.

Minimumsbeløpet fremgår av den til enhver gjeldende prisliste i TalkMore."

 

...men jeg finner ikke dette beløpet i prislisten. Er det kanskje de 39 pr. mnd. som står helt til venstre i prisliten under "passiv bruk"? Eller er dette "gebyret" en må betale for å ha vært passiv bruker...?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik da....

Mener dette bestemt.

For et abonnement som blir brukt veldig lite (hyttetelefon etc...) kan man abonnere på tjenesten "passiv" og man opprettholder abonnementet selv om man bruker det lite, eller ikke bruker det.

 

Bruker man abonnementet mindre enn et gjennomsnitt på kr 50/mnd i de 3 siste måneder blir man ekstrafakturert kr 50;-

Lenke til kommentar

stemmer at man kan betale 39 kr. pr.mnd for å beholde abo. hvis man er passiv, men det blir jo da billigere å bruke mobilen litt mer enn å betale den summen da, siden passiv bruker, som det står på TalkMore sin hjemmeside, er hvis man bruker under 10 kr i mnd. over 3 mnd'er!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
stemmer at man kan betale 39 kr. pr.mnd for å beholde abo. hvis man er passiv, men det blir jo da billigere å bruke mobilen litt mer enn å betale den summen da, siden passiv bruker, som det står på TalkMore sin hjemmeside, er hvis man bruker under 10 kr i mnd. over 3 mnd'er!

2294349[/snapback]

 

*bump*

 

Pokker at jeg ikke søkte her før jeg bestilte fra talkmore. Fulgte bare DinSide's mobilkalkulator og med den så det billig ut å ha en talkmore mobil man knapt bruker...

 

Jeg har mobil i bilen, og siden jeg er kontantkortbruker, kan jeg ikke ha tvillingkort. Så jeg opprettet et nytt abonnement fra talkmore i stedet.

 

Vel, det viste seg at jeg ringer for lite og ikke lenge etter at jeg fikk nummeret ble det deaktivert. Nå koster det meg 468 kr/året fordi jeg ikke ringer for 10 kr/mnd.

 

Jeg skal bort fra TalkMore nå.

 

Hos noextras.net står det "Noextras.net avslutter ditt abonnement dersom du ikke har hatt utgående trafikk på 6 måneder." - noe som er adskillig bedre for meg.

 

Hos Lyse Web Kontant står det "Vi minner om at kunder med Lyse Web Kontant må lade abonnementet sitt en gang pr. år for at dette fortsatt skal være gyldig" - men jeg kan ikke se noe i vilkårene deres om dette. Det ser ut som minstebeløpet for å lade opp er 25 kroner. Såpass må jeg vel klare å bruke i året.

 

Lyse har noe høyere minuttpriser, men avrunder til påbegynt sekund, ikke minutt. Vet ikke hva noextras gjør.

 

Tror det kan bli Lyse Web Kontant til bilen. Hvis ikke noen har lyst til å bytte en bilradio med telefon i en bilradio med blåtann :B

 

.t

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...