RAPTORR Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) ja her har vi jævlen som tar person angrep hvis jeg er parnøyd så er det bare holde seg unna min pc du har ikke fått tilatelse fra meg så kjøner du ikke det ???? ikke prøv å lek uskyldig du har brukt ulåvlig vektøy for få ip porta mine ikke la dere lure av han der husk han bytta innlegene mine sett alle e-mailen mine på msn sory for skrive feil dylski Endret 7. juni 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Abuse team er noe alle internet service providere (ISP) har. De sitter og overvåker nettet og tar aksjon dersom noen rapporterer ting som f.eks det du har opplevd. Dersom det er Nextgentel han bruker så send en mail til [email protected] eller ring til sentralbordet og bli satt over til abuse-avdelingen. takk for tipset det skal jeg gjøre dem ser alle spor der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dette synes jeg ikke er en samtale som skal tas offentlig på denne måten. Greit nok, threadstarter har fått info om hvordan han kan melde fra disse hackingen/crackingen som skjer med han, og jeg ser ikke noe videre poeng at brukerene skal sitte å flame hverandre på et offentlig forum. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg