Gå til innhold

trenger hjelp med en hacker?

Anbefalte innlegg

jeg har et problem det er en som driver å sniffer ip og portene mine og jeg kjener han litt så og sier at han skal kræsje maskinen min jeg har brannmur og og hotmailen hans er xxx er det noen der som kan skremme han for meg og han sa at jeg fikk lov til å krasje pc hans ???

jeg kan ikke hacke

sorry for skrive feil

Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven det var en lang setning det...

Men sier du at noen på forumet skal hacke seg inn på (fjernet) hotmail? blir vell litt vanskelig med så lite information :(

EDIT: leif ;)

-EDIT av moderator. Fjernet personlige opplysninger om en annen -

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke kjører noen filer han prøver å sende deg, og du har på brannmuren kan du nok føle deg ganske så trygg.

Mange der ute som tror at de eier hele internett bare fordi de har fått lastet ned en trojanklient eller noe.

Lenke til kommentar
ip`n han er xx.xx.xx.xx så det er bare å hacke ivei

Du er klar over at du kan få et par år i fengsel om noen han ser det der og velger å anmelde deg?

Edit: Eller den personen internettlinjen din er registrert på.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

hei folkens han fyren tok og stjerlte koden på msn og på hardware så han har drivet å satt innlegg på min konto

jeg beklager ikke noe det er det han som har skrevet det. er det noen som kan ta han for meg jeg kanikke hacke?

jeg gider ikke anmelde han jeg kjener litt det svinet fra før så jeg kan ikke det det synd på sånne folk som har ikke noe forta seg på en kræjse pc til andre

-EDIT av moderator. Fjernet personlige opplysninger om en annen -

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

takk er det fler ting man kan gjrøre mot sånne og pluss han ga meg 100% tilastelse til kræsje pc hans han er yngre gutt som litt forviret i hue så er det noen som kan gi han lære penge han tror at han er hakcer sett for mye på filmer :no:

Lenke til kommentar

Ingen her (vil jeg 100% sikkert tro) er villige til å gjøre noe ulovlig bare for å gi personen "en lærepenge".

Det smarteste du kan gjøre er så skrive en e-postl der du legger ved alle trusler han har kommet med, samt logger av all aktivitet han har drevet med på pc'en din og sender dette til abuse.

Edit: Trykkefeil.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

jeg driter i han nå har bytet alle koder og isp min har gitt meg ny ip og blokka på msn overalt jeg er ikke sånn men fy faen det var kjipt han hadde tatt koden min på msn og på hw og jeg var på døra hans i går så han ga meg dem tilbake og jeg var så dum å låne han pc på oslolan så han så kodene fra da for et svin :thumbdown:

Endret av RAPTORR
Lenke til kommentar

Abuse team er noe alle internet service providere (ISP) har. De sitter og overvåker nettet og tar aksjon dersom noen rapporterer ting som f.eks det du har opplevd. Dersom det er Nextgentel han bruker så send en mail til [email protected] eller ring til sentralbordet og bli satt over til abuse-avdelingen.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

det er meg windviu som han kaller , jeg har ikke vært borti maskinen hans , han er vist litt paranoid. vi hadde en samtale på skype og da greide jeg å fange ip`n hans, og etter det så har hodet hans lekt med han kan det virke ut som.

og jeg er ingen hacker, bare så det er sagt.

til moderator, jeg synes at du skal stenge denne tråden, han legger ut min mail og info. så du får sende han noen advarsler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...